Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 3066 ggr
medde
2009-10-14 11:50

God morgon 14 okt 09

God morgon.

I dag snöade det då jag skulle köra tösa till skolan, men nu skiner solen i den kalla luften.

Satt just och lyssande på nyheterna, vart lite snopen då jag hörde att det ska vara förbud mot dubbdäck på Hornsgatan! Hmm hur mycket rundkörningar kommer det att bli i stan för bilar med dubbdäck. För mig ett lustigt förbud. Under eftermiddagen är det taekwondo träning!

Ha nu en riktigt fin dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
MattiasNowak
2009-10-14 12:11
#1

God morgon.

Nu är man på jobbet igen.

Idag var det riktigt kallt, hade runt -5 grader när jag var ute med hundarna.

Får väl se hur dagen flyter på här, inget direkt planerat. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-10-14 14:18
#2

Goddagens!

Jag går på halvfart kan jag lova. Vet inte om jag åkt på några envisa förkylningsbacelusker som härjar i kroppen. Verkar aldrig ge sig. De åker jo-jo fram och tillbaka. Inatt när jag var upp på toan så drabbades jag av en fruktansvärd yrsel så jag blev rädd. Den har hålllit i sig till och från sedan dess.

# 0 Förbud med dubbdäck i storstan har man hört talas om ja.

Nu ska jag strax ta mig ut på promenad. Hörs lite senare förhoppningsvis. Ha en fortsatt bra dag alla.

MattiasNowak
2009-10-14 14:45
#3

#2 Låter inte alls bra med förkylning och sådana symptom. Obestämd

Jag har bara lite paj på halsen och lite allmänhängighet just nu. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Leffe
2009-10-14 15:13
#4

Jag är hemma från jobbet idag. Min andfåddhet har blivit värre, kan kanske bero på förkylningen medde smittat mig med genom telefonen. Har fått tid hos doktorn i morgon.

Sköt om er

Bogey
2009-10-14 16:01
#5

Ingen snö här ännu men i morse var det kallare än -6 så det bet i näsan när Bogey och jag var ute på morgonpromenaden.

Verkar tyvärr vara slut på hojsäsongen för i år Gråter om jag nu inte tar mig råd och köper dubbdäck till offroaden

nera
2009-10-14 19:06
#6

# 2 Kan inte påstå att jag är förkyld så det märks, men det känns däremot att jag har nåt i kroppen på något underligt vis. Känner mig matt och hängig.

Mina yrselattacker beror även på min nacke som är som den är, med nerver ikläm. Jag är även "lågtryckare", så om jag suttit eller legat still för mycket, eller reser jag mig upp för fort så snurrar det. Fast då jag blev snurrig inatt så gick det inte över trots fast jag satt ner. Det var lite läskigt. Kändes som jag skulle ha druckit för mycket… Tungan ute men det kom ifrån nacken kände jag, då jag hade den i vissa lägen.. Ja ja. Man får stå ut med mycket..Obestämd

Ska be gubben om nackmassage ikväll med ormsalva.

Annons:
Upp till toppen
Annons: