Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2565 ggr
medde
10/13/09, 1:04 PM

God dag 13 okt -09

Här var det ljuvligt väder i morse då tösa skulle till skolan, snöblandat regn! Huja mig det var inte härligt alls.

Sen är jag toppen glad på hantverkarna, då dom fixade lägenheten mitt i mot mig, så har dom lyckats spräcka min vägg i hallen inifrån grannen badrum! Så nu blir det att ha hantverkare återigen hemma igen. Ok inte så stor spricka men ändå.

Ha nu en underbar dag alla, så hoppas jag verkligen att vi kanske ses härinne under dag/kvällen

Till er som är ute i trafiken under dagen: Kör försiktigt!

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
10/13/09, 8:55 PM
#1

Godkväller

Här har vi haft jättekallt och blåsigt hela dagen, men solen har varit framme. Väntar bara på snön för det har varit snökallt till tusen.

# 0 Nämen nu är det väl nog va…Förvånad Hur länge ska de hålla på att bygga hos dig egentligen…

Ha en fortsatt trevlig kväll

medde
10/13/09, 9:00 PM
#2

#1 Börjar bli lite trist. Men en fördel är ju att det är pojkar i husetTungan ute

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

MattiasNowak
10/13/09, 9:09 PM
#3

God kväll.

Nu har man till slut fått sätta sig ner här vid datorn för första gången idag. Har längtat efter internet. Tungan ute

Hela dagen började med att jag vaknade av ett telefonsamtal, frugans häst hade rymt ur hagen, troligitvis hade en älg sprungit ner stängslet för det var helt borta typ.

Tittade ut genom fönstret och såg en vit värld, det snöade och hade till och med lagt sig lite grann på marken. På bilen satt inget annat än blankslitna sommardäck. Förvånad

Men vi åkte försiktigt upp mot hästen. Fick fixat vinterdäck under dagen. När vi sen åkte därifrån så kom vi ungefär åtta kilometer innan ena framdäcket bara pös till. Total punktering. Som tur är så jobbar en av mina bröder på däckverkstad så han ordnade det. Glad

Efter det så åkte jag och frugan och tittade på en gård ett par mil härifrån. Vi funderar på att köpa den gården men måste se om banken godkänner det lånet bara. Det var i alla fall den verkliga drömgården för oss båda.

Så nu har vi äntligen kommit hem efter en dag som verkligen varit ett stort äventyr. Skrattande

#0 Fy vad trist med hantverkare som springer hela tiden, dessutom onödigt mycket. Tungan ute

#1 Här var snökallt och snö. Flört

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
10/13/09, 9:34 PM
#4

# 3 Oj vilken dag ni har haft, men kul att ni hittat en gård! Håller tummarna för er att banken är samarbetsvilliga Glad Måste va skönt för frugan att ha hästen hemma på gården.

medde
10/13/09, 9:41 PM
#5

#3 Vilken dag! Håller alla tummar och tår för att gården blir eran en dag! All lycka till

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: