Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2082 ggr
MattiasNowak
2009-09-22 12:47

God morgon 2009-09-22

Godmorgon alla.

I natt har jag sovit riktigt skönt, ingen som skällt på mig, ingen hund viljat gå ut eller nåt sånt.

Vädret här är riktigt kass idag faktiskt. Längesen jag såg sånt regn och sån blåst. Obestämd

Hoppas ni andra får en suverän dag. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
shintaida
2009-09-22 13:37
#1

God förmiddag!

Här har det regnat lite. Blåser. Men nu halvtittar solen fram. Men jag tror inte den orkar mer idag.

Har nyss haft STORSTÄDNING! FY, vad tråkigt det är! Så jag skyndar mig att få det gjort.

Så nu håller det en vecka till.

Idag ska nog Ronny och jag prata om att bygga ut/till/om huset. Det ska bli intressant!

Vi har våra idéer. Får se om vi kan sammankoppla dom bara.

Glöm inte att koppla av där ute! Ha en trevlig dag på Er alla !

nera
2009-09-22 13:57
#2

Goddagens

Här har det mulnat på och regnet hänger i luften. Blåser gör det också.

Men det finns ju inget dåligt väder, utan bara dåliga kläder. Så jag ska strax klä på mig ordentligt och gå ut.

Ha en fortsatt bra tisdag alla. Glad

shintaida
2009-09-22 15:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Skickar Er alla goa, rara, snälla och tillmötesgående människor här, rosor från min trädgård.

Kram till Er!

nera
2009-09-22 16:30
#4

Åhh, tackar Shintaida! Skrattande Det var snällt.

MattiasNowak
2009-09-22 19:54
#5

Så trevligt. Aldrig fel med lite gott doftande rosor. Glad

Och dom där ser ut att dofta underbart. Skrattande

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-22 22:37
#6

De var fina och ser verkligen ut att dofta härligt Skrattande

Stort Tack till dig med Shintaida, som hjälper till att hålla denna sajt levande. Kyss

Annons:
nera
2009-09-22 23:25
#7

Här var det tyst ikväll. Ingen som är här?

Idag har det varit varmt ute och är så fortfarande. Känns som om sommaren hänger kvar i sitt sista tag nu.

Hoppas ni alla haft en bra dag. Själv har jag haft missflyt med både tvätt och diskmaskinen och med internet igen.. Men nu hoppas jag att det ska vara åtgärdat. ( Man har ju en händig karl som tur är) Skrattande

MattiasNowak
2009-09-22 23:53
#8

#7 Du har ett hemskt oflyt med ditt internet låter det som. Flört

Jag hänger här inne och har allmän idétorka, kan bero på den jobbiga förkylningen jag har som inte vill släppa. Tungan ute

Här har varit mulet och väldigt blåsigt hela dagen, inte nåt kul väder alls. Hoppas på bättre väder imorgon, fast då jobbar jag men bara halvdag. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-23 00:04
#9

# 8 Förkylning kan vara nog så jobbigt det. Usch då. Hoppas du kryar på dig och klarar dig från svininfluensan i a f.. Oskyldig Det hoppas jag att vi alla gör förstås.

På eftermiddagen satt jag här i en halvtimme och försökte komma ut på internet, utan resultat. Så då gav jag upp.

Vi ska byta internetleverantör, för vi tror att det är deras fel. Inte bara modemet. Fast visst kan ett modem bli gammalt också

Men det var faktiskt en på internetsupporten som erkände att de haft mycket driftstörningar. Så nu blir det byta av leverantör först och främst innan vi bytar ut modemet helt och hållet. Tungan ute

Leffe
2009-09-23 00:23
MattiasNowak
2009-09-23 00:59
#11

#9 Det är nog inte helt omöjligt att det är leverantören som har problem med sin drift. Du får hoppas på det bästa helt enkelt. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Upp till toppen
Annons: