Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2080 ggr
Leffe
2009-09-20 13:25

God förmiddag 2009-09-20

God förmiddag. Nyss uppstigen. Katterna sprang direkt ut i köket före mig. Deras mat var slut i skålen.

Sköt om er

Annons:
Bogey
2009-09-20 13:34
#1

Go förmiddag. Uppe sen 08:10.

Hade lite besök sen igår då jag och en kompis körde lite privat whiskyprovning så jag var ju "tvungen" att kliva upp och göra frukost åt min gäst.

För att hålla mig till ämnet i detta forum kan jag nämna att förutom whiskysnack blev det mycket MC-snack igår, då även han kör hoj.

Sen har jag hunnit med en liten morgonpromenad med vår lilla pälskobra (illern :-)

Dags för lite förmiddasfika.

MattiasNowak
2009-09-20 15:18
#2

God dag.

Gick alldeles nyss upp, blev ganska sent i säng igår. Tungan ute

Vi åkte till kompisen igår så jag fick rutorna tonade på bilen, sen bestämde vi oss för att käka lite där. Så fram åkte grillen och två stora fläskfiléer och pasta sallad.

Jag blev rejält mätt men lyckades ändå få ner en bit nygjord äpplepaj.

Efter det så blev det lite slappande och snackande. Slängde på en film som blev till en till film.

Slutade med att vi kom hem vid runt halv två inatt. Sen skulle man ju lyckas somna också, det gick inte så bra för jag hade druckit en hel del för mycket kaffe. Flört

Men nu sitter man här igen och känner sig så där alldeles för seg.

Som tur är så är vädret suveränt så får väl se vad man får gjort idag.

Hoppas ni andra får en toppendag. Skrattande

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-20 19:00
#3

God kväll!

Här har det varit fullt upp större delen av dagen. Har umgåtts med sonen då vi varit ensamma i helgen.

Gubben kom hem ganska frusen nu på eftermiddagen efter sin motorcykel tur i helgen med kompisarna. Han kände sig bra trött. Hade inte blivit allt för mycket sömn tydligen, så han lär väl somna ovaggat ikväll Flört

Jag och sonen hyrde film igårkväll och roade oss så gott vi kunde.

Ha en fortsatt bra söndag. Glad

Upp till toppen
Annons: