Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2204 ggr
leo-
2009-08-21 09:02

Godmorgon 21/8 -09

God morgon alla

Lite senare än vanligt men här i alla fall efter ännu en uppenatt.

Fick äntligen klippt gräsmattan igår och är väldigt glad eftersom jag precis fick igång klipparn.

Men det var då det och nu är det en ny dag som fortsätter med nattens regnande.

Men det gör i alla fall Ricky glad när vi knallar vår lilla runda och mig mindre glad när jag ska in och handla men det får man ta.

Ni får ha en bra dag allihopa och kör försiktigt

Annons:
nera
2009-08-21 11:55
#1

Godmorgon.

Här har det börjat mulna på och regnet låter väl inte vänta på sig. Jag ska snart ut med min nye fyrfotade vän på promenad, så det blir till att klä på sig.

Önskar er alla en bra fredag och trevlig helg. Glad

MattiasNowak
2009-08-21 12:30
#2

God morgon. Eller egentligen är det ju förmiddag antar jag.

Första natten på evigheter som hundarna lät mig sova ut. Synd bara att ryggen värkt inatt så man inte sovit ordentligt ändå.

Här är mulet väder men i alla fall uppehåll än så länge. Hoppas vädret fortsätter så idag för jag behöver hugga mer ved. Obestämd Får väl se vad ryggen säger om det kanske.

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-08-21 12:34
#3

krya på er ni med ryggproblem. Inget kul alls att ha.

MattiasNowak
2009-08-21 12:43
#4

Nope, inte kul alls. Tungan ute

Det värsta är att jag har mängder av ved som måste klyvas. Obestämd Annars lär det bli välidgt kallt i vinter.

Värmepumpen räcker tyvärr inte för hela huset. Jag har som tur är vedspis i köket, helt suverän värmekälla.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-08-21 18:49
#5

Det kan jag tro.

Vi funderar på att installera kamin till vintern och elda i. Vi har vattenburen värme annars, men på vintern drar elräkningen upp i höjden..Obestämd

MattiasNowak
2009-08-21 19:52
#6

Förstår det, här i huset var det elburna oljeelement när jag flyttade in. Inte billigt alls att värma med det.

Då åkte värmepumpen in, köpte en som skulle räcka till 220 kvadratmeter men tror huset här är för dåligt isolerat för här är iskallt inne på vintern ändå.

Som tur är så har vi vedspis i köket och två öppna braskaminer, dom ger skön värme även om dom öppna kaminerna har helt uselt energivärde.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
nera
2009-08-21 21:21
#7

Golvkallt har vi här så det räcker. Fast på sommaren är det skönt, då svalkar man fötterna istället Flört

MattiasNowak
2009-08-21 21:38
#8

Samma som här. I sovrummet har vi dessutom ett gammalt stengolv, iskallt på vintern men på sommaren är det underbart. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-08-22 00:07
#9

Nu säger jag godnatt för ikväll.

Hörs imorrn

Upp till toppen
Annons: