Off Topic

Vad jobbar du med?

2009-08-27 12:50 #0 av: MattiasNowak

Tänkte kolla vad ni jobbar med. Kan ju vara kul att veta.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Anmäl
2009-08-27 12:52 #1 av: MattiasNowak

Jag jobbar själv som personlig assistent på heltid. Skönt jobb med bra och flexibla tider.

Det bästa är att jag jobbar som det där jag har min cross parkerad så man kan ut och köra på dagarna här. Glad Min vårdtagare håller på med fyrhjulingar så det är en perfekt kombination.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Anmäl
2009-08-27 12:59 #2 av: Bogey

#1 Lät verkligen som en lyckad kombo :-)

Själv jobbar jag med tele- och datakommunikation och har ca 2mil till jobbet så jag arbetspendlar på hoj varje dag så snart och så länge väglaget tillåter. Annars blir det buss då frugan oftast har bilen.

Anmäl
2009-08-27 16:22 #3 av: Leffe

Jag kör skol- och färdtjänstbuss

Anmäl
2009-08-28 00:21 #4 av: Janne64

Konsult inom elautomation. Jobbpendlar också varje dag om man inte har ett jobb på hemmaplan, normalt 3,5 mil till jobbet och då på MC under sommarmånaderna, annars buss.

Anmäl
2009-09-07 00:31 #5 av: KarolinaNowak

Jag jobbar som avlösare (liknande personlig assistans), trivs jätte bra med det än så länge Glad

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Anmäl
2009-09-08 09:29 #6 av: sissie

Jobbar i zoobutik. Halvmil till jobbet. Tar bilen då hojen är nerskruvad! SkrikandesBitvis i alla fall. Åka kommunalt är krångligt då det dels tar betydligt längre tid och innebär flera byten.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.