Annons:
Etikettallmänt
Läst 1768 ggr
Miza
8/19/09, 12:06 AM

Första gången på MCn

Idag var det förta gången när jag fick åka på MC:n. Min kompis har en Vespa GTV250. Jag var lite närvös men min kompis sa att man måste ta lungt för annars går det åt skogen :P Det gick bra hela åk turen. Vi åkte från Borås till Ulicehamn. Det var massa skydd jag skulle ta på mig. Det var väldigt varma men det blåste hela vägen.

Annons:
leo-
8/19/09, 12:12 AM
#1

Låter härligt Skrattande

Ta det bara lugnt och även om det är varmt så hellre skydd än utan

Miza
8/19/09, 12:16 AM
#2

Det skändes att man flyger som en fågel begrund av att det blåser så mycket Skrattande.

nera
8/19/09, 12:33 AM
#3

Hej och välkommen hit Miza Glad

Visst är det härligt att åka mc. Kan bara hålla med. Men man ska klä på sig ordentligt som leo säger.

MattiasNowak
8/19/09, 12:35 AM
#4

Japp, hellre för mycket än för lite.

Välkommen hit förresten. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Miza
8/19/09, 12:36 AM
#5

Japp jag försår. Det är inte bara för att blåser så mycket. Det även för säkerheten Glad.

nera
8/19/09, 12:38 AM
#6

Visst är det så.

Annons:
leo-
8/19/09, 12:51 AM
#7

Vet inte hur dom nyare är när det blåser men dom äldre är ganska känsliga t ex när det kommer en långtradare.

Har en gammal PX 125 som är borrad till 177cc stående som jag tar en tur på ibland efter att ha skruvat lite (inte min utan en kompis som jag har hållit på att laga i ett antal år nu) och nu är det bara ett litet fel men motorn måste delas IGEN för att göra vid det så den får vänta ett tag till

Upp till toppen
Annons: