Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2012 ggr
Leffe
2009-09-01 08:45

God morgon 2009-09-01

Det är 1 september nu. En månad som för mig är mycket positiv. Några födelsedagar att fira samt att vinterlagsporterna kommer igång denna månad. I och med att vintersporterna börjar så går vintern fort och snart blir det en ny vår och motorcyklarna kommer fram igen efter vinteruppehållet. Tänk vad september sänder ut positiva vibbar.

Sköt om er

Annons:
sissie
2009-09-01 09:48
#1

Kyliga vibbar tycker jag. Gillar förvisso september som så men då vet man saktidigt att vintern är i antågande. Men många tråkiga jobb försvinner. Klippa gräsmattan tex. Den maskinen kan man börja ställa undan nu.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

MattiasNowak
2009-09-01 11:30
#2

Godmorgon alla. Glad

Här skiner solen än så länge. September tycker jag är en helt ok månad, många vackra färger på träden och sånt. Tungan ute

Så, nu hoppas jag att ni alla får en suverän dag. Flört

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-01 18:50
#3

God eftermiddag

Jag är också en September-fantast! Tycker om denna månad då alla härliga färjer kommer på löven. Tycker om frisk luft också som biter i kinderna

Här har det varit kompakt och fuktig högsommarvärme idag. Blåser gör det också. Har varit ute och gått långpromenad idag igen med grannens goa hund. Fast mest lycklig över att ha fått sovit hela natten inatt. Lycka! Cool

Ha en fortsatt bra tisdag alla

MattiasNowak
2009-09-01 21:47
#4

Inte fel att få sova en hel natt. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

MattiasNowak
2009-09-02 01:36
#5

Dags för mig att sova nu.

Godnatt.

Ha det bra alla. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Upp till toppen
Annons: