Godmorgon / Dag / Kväll

Godmorgon 15 Aug 09

2009-08-15 08:20 #0 av: leo-

Ännu en dag har visat sig med obestämbart väder men det visar sig senare , Just nu är det bara grått

Ska inte göra nåt speciellt mer än knalla en runda med Ricky och kanske klippa gräset ( om ryggen pallar )

En liten runda kommer det att bli på cykeln  eftersom jag inte äger bil och måste har bensin till klipparen och lite annat

Ha en bra dag och kör försiktigt ni som kör

Anmäl
2009-08-15 10:24 #1 av: MattiasNowak

God morgon.

Idag fick jag sovmorgon, fick sova ända till kvart i åtta. Dessutom somnade jag i tid igår så nu känner jag mig ganska utvilad.

Än så länge så har vi ett behagligt väder här med lite lätta moln där solen tittat igenom ibland. Tyvärr visar väderleksprognosen massa tråkigheter med regn i eftermiddag. Rynkar på näsan

Hoppas att alla får en trevlig dag.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Anmäl
2009-08-15 12:56 #2 av: Leffe

Väntar med spänning på kvällens direktsändnin av speedway-VM, min favoritmotorsport. Då kommer även skålen med de obligatoriska ostbågarna fram

Sköt om er

Anmäl
2009-08-15 13:58 #3 av: nera

# 2 Åhhh, ostbågar MUMS..*dreglar* Flört

Goddagens!

Här skiner solen idag igen från en klarblå himmelFörvånad men jag ser att det börjar torna upp sig lite moln bakom trädtopparna borta i skogen på andra sidan åkrarna.

Önskar er alla en bra dag i det ni nu ska göra Glad

Anmäl
2009-08-15 22:12 #4 av: nera

Go´kväller

Här har det mulnat på nu. Skulle inte bli förvånad om det blir regn till natten.

Hoppas ni alla haft en bra dag.

Anmäl
2009-08-15 22:14 #5 av: leo-

här är det grillväder

Anmäl
2009-08-15 22:25 #6 av: nera

Ska du grilla då?

Vi grillade till kvällsmaten för det regnade inte

Anmäl
2009-08-15 22:27 #7 av: leo-

nej tyvärr har inget att grilla idag

Anmäl
2009-08-15 22:31 #8 av: nera

Nej, det är inte alltid man har det. Speciellt när man är riktigt sugen.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.