Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2805 ggr
Leffe
8/18/09, 8:34 AM

2009-08-18

God morgon. En ny arbetsdag. Längtar redan till fredag och den lediga helgen.

Sköt om er

Annons:
leo-
8/18/09, 9:15 AM
#1

Godmorgon allihopa

Ett blött skåne visade sig när jag slog upp ögonen

Inget planerat idag utan ska fortsätta att ta det lugnt för att kurera ryggen-

Ha en bra dag allihopa

MattiasNowak
8/18/09, 10:13 AM
#2

God morgon.

Här är än så länge blå himmel och solsken, känns däremot som det börjar bli höst på grund av kyla och nerfallna löv. Tyvärr blir det ingen körning idag för frugan har ett viktigt tandläkarmöte.

Sitter här och dricker en varm, god kopp te. Önskar er alla en fortsatt trevlig dag.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

medde
8/18/09, 10:27 AM
#3

God morgon till en ny härlig dag.

Många har nu börjar åter jobba igen efter semester, även skolorna börja att sparka igång under denna i vecka. Så nu börjar höst tider och snart är det jul:-)

Vi har just vaknat till här hemme med den nya familjemedlemmen. Allt har gått riktigt bra under natten med henne. Så i morse var det inte en hund som ville ut på prommis utan två! Tösa min for upp i sängen och på med kläderna och var redo för en prommis innan en annan hade kommit ur sängen.

Hoppas ni alla får en riktgt fin dag, samt att vi ses här på den trevliga sajten  i iFokus nätet.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/18/09, 10:45 AM
#4

Godmorgon.

Kikar in en snabbis och bara lämnar ett litet livstecken. Igårkväll blev det så sent innan vi kom hem och trött var man, så jag orkade inte starta upp datorn. Ville bara komma i säng. Och idag blir det heller inte mycket ifocus under dagen för mig. Har lite annat att pyssla med.

Hoppas att vi ses till kvällningen i a f. Önskar er alla en fortsatt bra tisdag allihop.

nera
8/18/09, 11:23 PM
#5

Idag har det inte blivit mycket datande . Har bl.a nu på kvällskvisten fått hjälp av en god vän i några timmar med att sprätta ur och sy i en dragkedja i en av mina vinterjackor. Det tog sin lilla tid, men vi hjälptes åt. Och det gick vägen till sist. Så nu känner jag mig nöjd. Skrattande Är ju snart höst och vinter igen

leo-
8/18/09, 11:29 PM
#6

Även idag har det varit en väldigt lugn dag för att försöka få rätt på ryggen och det går framåt för ryggraden känns knappt längre men musklerna i mage och korsrygg känns som jag har gjort 500 situps snacka om träningsverk men det är bara för att man spänner sig automatiskt för att det inte ska göra ont

Men till det positiva är att Ricky fick sin promenad (och jag åt björnbär under tiden plockade från buskarna direkt)

och det blev en liten tur med cykeln till affären Glad

Imorrn ska jag oxå ut och köra lite ska till stora staden sjöbo och göra ett par ärenden Glad

Men det får man väl igen när man kommer hem och slappnar av i ryggen Rynkar på näsan

Annons:
MattiasNowak
8/18/09, 11:30 PM
#7

Ja, snart är det vinter. Då kommer spikdubbarna åka på KTM:n. Ska bli kul att se hur hanterbar den är på is. Tungan ute

Tyvärr finns det massa negativt med vintern också, typ att jag inte har riktigt tillräckligt med ved som ett exempel. Obestämd

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

leo-
8/18/09, 11:34 PM
#8

Kan jag köra till januari med min som jag gjorde förra vintern så borde din fixa det galant

ut och hugg Skrattande

MattiasNowak
8/18/09, 11:41 PM
#9

Låter ju suveränt. Det värsta jag testat var en XR600 med fulldubbat fram och vanligt crossdäck bak.

I början var det svårt att hantera men sen gick det att köra riktigt brett. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
8/18/09, 11:43 PM
#10

Gubben brukar om slänga om till dubbdäck på gamla Hondan och köra ibland. men bara om det inte är fööör kallt.

# 8 Är väl bra om det blir en snöfri vinter för dig då Glad

leo-
8/18/09, 11:48 PM
#11

Körde faktist även när det var snö Tungan ute men bara om dom stora vägarna var snö och isfria annars hade det inte gått med den tung engelsman och utan dubbar.

Det enda jag har märkt är att det slet en del på cykeln men annars var det ok. Har man bara riktiga kläder så går det.

som jag skrev här nånstans att det är helt underbart att ta ut cykeln en solig vinterdag med torra vägar och kristallklar luft och kanske -5 grader. Man tycker att det är kallt i nån kilometer men sen är det bara härligt

nera
8/18/09, 11:55 PM
#12

# 11 Du är då inte lättfrusen du märker jag  Flört

leo-
8/18/09, 11:58 PM
#13

Bättre med lite kyla än värmen vi haft nu

Coool kille vettu Cool

Annons:
nera
8/19/09, 12:02 AM
#14

Jo det kan jag tro. En annan är ju fryslort om man åker mc under 10 grader..burr,burr..Tungan ute oavsett om man är påbyltad med foder inunder stället.

MattiasNowak
8/19/09, 12:02 AM
#15

Jag kan bara hålla med, jag har svårt för den värmen som varit nu i sommar. Tycker bättre om den temperaturen som är nu.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
8/19/09, 12:07 AM
#16

Håller med. Tycker definitivt inte om värmen heller. men jag gillar inte att sitta still på en mc och frysa om det är för kallt för länge. Då får jag tyvärr ont i kroppen..Oskyldig

Är skillnad om man rör på sig hela tiden. Älskar när det biter i kinderna annars

leo-
8/19/09, 12:09 AM
#17

Nu är det perfekt

Det enda jag inte gillar när det är så kallt är att man MÅSTE andas ut neråt ut ur hjälmen annars ser man inte halvsju (immar igen direkt )

nera
8/19/09, 12:26 AM
#18

Nä just det ja. Är himla trist när hjälmen ångar igen..huvva..Obestämd

nera
8/19/09, 1:14 AM
#19

Nu rundar jag av för ikväll. Det har varit en rätt intensiv dag. Behöver lite skönhetssömn.

Godnatt så hörs vi vidare imorgon.

MattiasNowak
8/19/09, 1:49 AM
#20

Dags att sova för mig nu.

God natt alla.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: