Annons:
Etikettallmänt
Läst 1833 ggr
Leo
4/13/13, 8:02 AM

varför just den

Funderar lite på val av mc. Precis som med andra fordon speglar ofta valet vem man är eller vill vara. Så varför valde du just din cykel? Lägg gärna upp en bild och berätta lite

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Annons:
Leo
4/13/13, 8:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Kan börja själv. Nästan altid köper jag ett fordon med hjärtat istället för hjärnan även om den alltid finns me. Vägen tilm den jag har nu började med att jag köpte en BSA av samma årsmodell som den jag har men annan undedrmodell sas. Denna föll jag för och kördes nästan dag och natt överallt. Tyvärr blev denna cykel stulen så då var det slut med det. En honda 500 införskaffades pga priset men tröttade ut mig med sin lagomhet. Efter ett tag införskaffades en SR500 som hade både personlighet och en otrolig körhlädje. Under tiden det flängdes runt på den hittade jag henne och när ekonomin tillät blev jag ägare till ett risigt objekt. Nu 12 år efter renoveringen går hon fortfarande klockrent och jan njuter i fulla drag av ljudet.vibrationerna.närvaron utseendet och alla glada miner och tummen upp jag får när jag tuffar runt (hon gör närmare 180 mendet behövs inte det räcker med 90-100. Jag är en sucker för cafe racers och gammal design. Lite om resan till MIN cykel. Det är möjligt att det kommer dyka upp nån till men hon kommer alltid finnas hädanefter.

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Upp till toppen
Annons: