Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3382 ggr
MattiasNowak
3/2/11, 9:42 PM

Världens lyckligaste...

Jag har som några av er vet varit utan motorcykel ett tag då det varit en hel del utgifter vilket helt enkelt gjort att jag inte haft råd. Hade väl till slut vant mig vid tanken att jag kanske inte skulle kunna köpa någon ny maskin på ett bra tag heller.

Var i alla fall hos mina föräldrar härom dagen med Karolina. Läste lite och pratade lite om motorcyklar och sånt. Pappa har sedan ett tag tillbaka en Honda XL350R -84 som står och samlar damm.

Jag har varit sugen på den ett bra tag eftersom jag behöver nåt som går lugnt och fint på både grusväg, på asfalt och i skog. Hade väl inte råd att köpa den heller för tillfället. När vi kommer hem ställer jag mig och lagar mat och tänker inte så mycket mer på motorcyklar.

Mitt i matlagningen kommer min fru ut i köket och säger att hon har en överaskning till mig. Hon berättar sedan efter det att hon köpt XL350R:n till mig.

Tror inte man kan få en bättre fru än så Skrattande

Blev ett lite långt och långdraget inlägg men kände ändå att jag vill skriva hur underbart livet kan vara ibland..

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
medde
3/3/11, 10:00 AM
#1

Vad kan man säga`WOW!! Vilken underbar present!

Kan man verkligen föreställa sig hur du känner? Ja faktiskt kan man det. Genom att läsa ditt helt galet  lyckliga inlägg så kan man se det!

Kör nu försiktigt! Må bäst bägge två

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Bogey
3/13/11, 10:59 AM
#2

Grattulerar!

Håll hårt i henne, såna fruar växer inte på träd.

Jag väntar fortfarande att min fru ska köpa mig en Triumph Street Triple som den här. Flört

Upp till toppen
Annons: