Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2694 ggr
MattiasNowak
2009-12-16 00:14

OT: Vad önskar du dig i julklapp?

Vad har du önskat dig i julklapp? Glad
Kommer du få det du har önskat dig? Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
MattiasNowak
2009-12-16 12:09
#1

Jag har redan fått en julklapp, fick en bärbar minidator. Den jag sitter med nu.
Det enda jag önskar mig nu är en jul fylld med snö tillsammans med min fru. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

MattiasNowak
2009-12-17 15:19
#2

Är det ingen som önskar sig något i jul? Förvånad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Bogey
2009-12-17 17:17
#3

Ny motorcykel så klart Flört

Skämt åsido så har jag också fått en liten netbook, fast det var mer ett impulsköp då det var en kampanj, så den var nedsatt ca 1000:-.

Testar just nu att köra Ubuntu Linux på den och det går kanon. Dock kör jag fortfarande från ett 8GB SDHC-kort, så det är bara att dra ur det innan man startar så får man WinXP istället. Funderar dock på att blåsa ren disken och uppgradera den till enbart Linux.

F.ö. behöver jag en ny sticksåg istället för den gamla sk*ten som pajat. Denna gången ska det vara proffsklass på den annars får det vara :-) för det är otrolig skillnad har jag märkt när jag fått chansen att prova.

MattiasNowak
2009-12-17 17:42
#4

#3 Ja, netbooks är kul. Jag kör Kubuntu i min, tröttnade på Windows 7 starter som låg i den, kunde inte göra nåt.

Kubuntu funkar fint i min men hade lite strul med W-lan i den med 9.10 så kör den äldre 9.04 versionen i nu. Tycker linux fungerar otroligt mycket bättre än windows nu för tiden. Skrattande

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-12-17 22:51
#5

Jodå. Visst finns det väl en del man skulle vilja ha, men samtidigt så har jag redan allt man kan önska sig. En underbar karl och son. Vad mer kan man önska sig? Kyss

MattiasNowak
2009-12-18 11:47
#6

#5 Jo, jag har också allt jag kan önska mig, en underbar fru, ett par mysiga djur, en cross och massa andra leksaker. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
nera
2009-12-18 20:26
#7

# 6 Ja man får verkligen känna sig nöjd med det man har. Glad

MattiasNowak
2009-12-23 00:36
#8

Ingen annan som önskar sig något? Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-12-23 12:24
#9

Ett nyrenoverat kök skulle förstås inte va helt fel..Foten i munnen

shintaida
2009-12-24 09:51
#10

Jag har fått lite av det jag önskar:

En ny laptop av Ronny.

Böcker av honom med. En serie jag samlar på; Sagan om Isfolket. De första 47 böckerna hade jag redan. Men fortsättningen, Häxmästaren, fick jag. 15 böcker!

Pyjamas med "Världens bästa Mamma" på, doftljus, te, en bling-bling-ring, ansiktspuder, läppstift av mina barn.

MEN jag har en önskan som inte KAN uppfyllas; Det är hemska minnen sen jag var i 20-årsåldern som spökar varje Jul och Nyår. Dom vill jag bli av med!

De FRÄTER!

Leo
2009-12-24 10:54
#11

Firar inte jul längre

vad det gälller klappar så önskar jag att jag hittar lägenhet snarast och för ca 1 mån sedan köpte jag nya mc-handskar till mig själv

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Upp till toppen
Annons: