Annons:
Etikettallmänt
Läst 2181 ggr
Leffe
12/16/09, 9:01 AM

Malpåse

Vinterhalvåret är det oftast för kallt att köra motorcykel. Vad gör du med den då. Ställer du undan den eller grejar du med den, typ förbättringar och diverse reparationer så den är klar när säsongen börjar igen?

Annons:
nera
12/17/09, 10:55 PM
#1

Gubben gör inte så värst mycket under vintersäsongen. Låter den mest stå fram till våren. Då brukar det bli fart på pysslet innan premiärturen. Glad

Annars kan han ta gamla hojen fär att dra en reppa i snön, men inte allt för ofta.

MattiasNowak
12/18/09, 11:41 AM
#2

Jag hade väl tänkt att mecka och serva min maskin men… Jag får skylla på min lathet, kylan ute (har inget varmt garage) och förkylningar och sånt som spökat.

Jag hoppas väl att jag ska få tummen ur och få fixat det som behövs i alla fall. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Bogey
12/18/09, 2:46 PM
#3

I år är det malpåse till våren för båda hojarna, men endera vintern ska det på vinterdäck på Suckan

Ritva
12/30/09, 4:28 PM
#4

Min pärla står och  pratar med Gubbens Yahmmaha TT350 i vår container, medan sidovagnen och Guldvingen står i garaget för ev tillfixningar.Flört

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

shintaida
1/1/10, 6:09 PM
#5

Jag har inte kunnat sy en sådan stor malpåse Flört, så våra ögonstenar står och fryser ute i "boa".

Jag får väl själv åka och köpa relä till värmehandtagen, så Ronny kan sätta dit dom till våren. *suck*

Upp till toppen
Annons: