Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2706 ggr
MattiasNowak
2009-10-15 12:46

God morgon 2009-10-15

God morgon allihopa. Eller God dag kanske det redan räknas som. Tungan ute

Idag är det lite varmare än igår, var bara -3 grader när jag rastade hundarna imorse.

Idag är jag på jobbet igen. Sitter och kollar gårdar på Hemnet.

Har hittat en annan gård nu i ungefär samma område som är tio gånger bättre. Större mark, bättre lokaler och större hus. Dessutom är det billigare. Glad

Ska försöka få tid för visning så snart som möjligt för att kolla på det för det verkar mer rätt än det andra.

Vad har ni andra för planer för dagen?

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
nera
2009-10-15 13:45
#1

Goddagens

Här skiner solen från en blå himmel. Morgonen var kall med mycket frost på bilen. Känns lite snopet att vi inte har uttag för kupévärmare i nya fina bilen. Bara motorvärmare, men det går det också. Får väl ta och sätta in en kontakt så småningom..

Jag har roat mig med att vara till stan och klippt "tjusalockarna" på morgonen. I eftermiddag ska vi dra till grannkommunen för att inhandla diverse förnödenheter. Bland annat vinterskor och handskar till sonen.

Ha en fortsatt bra dag alla Glad

# 0 Tack för länken Mattias, den ska jag spara. Vi letar också hus.

Leffe
2009-10-15 16:04
#2

God dag på er

Hemma från jobbet i dag med. Varit hos doktorn och fått veta varför min andfåddhet blivit värre. Boven är tydligen förkylningen medde smittat mig med genom telefonenCool

Sköt om er och mycket på er om ni ger er ut och åker

Bogey
2009-10-15 21:56
#3

-7.1 i morse, men soligt och fint hela dan. Blev nog sista turen för säsongen idag, då jag hämtade hojen från verkstan. Imorgon har de lovat oväder och ev. snöblandat regn.

Upp till toppen
Annons: