Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2360 ggr
MattiasNowak
2009-10-04 10:39

God morgon 2009-10-04

God morgon.

Efter en riktigt stormig natt så är jag här igen.

Det har blåst så mycket inatt så jag trodde nästan inte att det skulle stå kvar några träd när jag vaknade idag. Tungan ute

Nu är det lite halvmulet, vräker ner regn men blåser inget direkt.

Får se vad som kommer hända under dagen. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
nera
2009-10-04 14:23
#1

God förmiddag

Här har det varit full fart sedan vi vaknade strax efter kl 8. Jag har roat mig med att städat ur avloppen och under badkaret i badrummet, medan gubben har ordnat så att vårat vardagsrum ser mer eller mindre ut som en mindre byggarbetsplats. Han håller på att lägga kakel på golvet under kaminen ska stå. Den är äntligen på väg in nu Skrattande

Här har det regnat mycket, men nu är det uppehåll. Blåste desto mer igårkväll ute.

Önskar er alla en fortsatt bra söndag.

MattiasNowak
2009-10-04 22:41
#2

Ännu en dag har börjat gå mot sitt slut. Har varit hos hästen en sväng idag, annars har det inte blivit något direkt gjort alls. Tungan ute

Vädret har varit väldigt blåsigt och ganska regnigt men ska tydligen bli bättre imorgon.

Blir väl en lugn kväll nu framför tv:n tror jag, det låter i alla fall väldigt lockande just nu. Skrattande

Vad har ni andra gjort idag?

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Penguin
2009-10-04 23:24
#3

Jag har faktiskt varit ute en tiomilasväng med hojen idag. Fem grader varmt, blåsigt och lite regn, men det enda jag frös om var fingrarna. Kan ha varit mina allt för tunna och ventilerade handskar som var boven i dramat! Tungan ute

Syftet med turen var faktiskt att se hur väl mina nya allväderskläder stod emot kylan, vilket de gjorde galant tycker jag. Blir dock att investera i ett par tjockare handskar kan jag konstatera!

MattiasNowak
2009-10-04 23:27
#4

Låter ju underbart. Skrattande Förutom med handskarna då. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Upp till toppen
Annons: