Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2612 ggr
Leffe
2009-10-06 10:54

God morgon 2009-10-06

God morgon. Fick sovmorgon idag. Bussen jag ska använda blir inte klar förrän 9.30. Skönt va

Sköt om er

Annons:
MattiasNowak
2009-10-06 11:47
#1

God morgon på er alla.

Vädret idag är mulet men inte så blåsigt. Ska väl se vad som ska göras idag, blir väl kanske lite städning här hemma innan man åker iväg med bilen igen. Tungan ute

Hoppas ni andra får en bra dag.

#0 Skönt med sovmorgon ibland. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-10-06 23:01
#2

Godkväll.

Sitter här och stånkar med en analkande förkylning. Har knaprat rå vitlök ( på knäckemacka och druckit ingefära/citronte till ) Foten i munnen

Ute är det regn och rusk och blåst. Fast det var fint tidigare idag med solsken. Kikar in en snabbis innan läggdags bara.

Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll alla

Leffe
2009-10-06 23:03
#3

Jag har blivit jätteförkyld under dagen.

#2 Krya på dig

nera
2009-10-06 23:07
#4

# 3 Krya på dig du också. Skönt att du fick sovmorgon i alla fall idag

MattiasNowak
2009-10-07 00:02
#5

#2 & #3 Ni får krya på er båda två.

Jag ligger här på soffan är allmänt hängig också, har haft huvudvärk hur länge som helst nu och är allmänt slut i kroppen.

Kände av det redan imorse men tog ändå en sväng med crossen, skulle nog tagit på mig en jacka. Antar att man kan säga att det är självförvållat. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-10-07 00:16
#6

# 5 Hoppas du med piggnar till

Jag har också haft en jävelusisk huvudvärk den senaste tiden. Blir liksom inte av med det. Och idag började en jobbig förkylning ta form. Blää..Tungan ute

Man blir som du säger väldigt hängig av detta och orkar inte så mycket . Men det är så typiskt sega höstförkylningar. Obestämd

Hoppas vi kryar på oss allihopa Oskyldig

Annons:
Upp till toppen
Annons: