Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2231 ggr
Leffe
9/24/09, 8:46 AM

God morgon 2009-09-24

God morgon. Det är torsdag och det börjar ljusna ute. Ska snart i väg och jobba.

Sköt om er

Annons:
shintaida
9/24/09, 9:12 AM
#1

God morgon Leffe och alla andra!

Jösses, vad Du var uppe tidigt, då! Förvånad

Men det är klart, det är jag med. Kan inte sova mer.

Här fick Ronny skrapa bilrutorna fria från is innan jobbet.

Jaaa, så börjar den kalla perioden nu då. *suck*

Kan inte avgöra hur vädret ska bli, för det har inte ljusnat riktigt än.

Sköt om Er därute!

MattiasNowak
9/24/09, 12:14 PM
#2

God morgon.

Nu är man på jobbet igen. Världens tråkigaste väder här idag. Obestämd

Ena stunden så är det uppehåll och nästa sekund så ser man knappt handen framför sig för allt regn. Men får väl hoppas att det blir bättre.

Känns som det snart är dags att börja mecka lite cross, vintermeck alltså. Tungan ute

Ska bygga om sadeln på min KTM, ska skära ut en del av gamla sadelskummet och ersätta med annat. Originalsadeln är så grymt hård.

Ska runda hörnen lite på sitsen också för det är som att sitta på en planka när man kör. Glad

Kommer bli fotodokumenterat och förmodligen upplagt som artikel, finns säkert någon mer som vill veta hur man gör detta. Tungan ute

Hoppas ni får en suverän dag idag. Skrattande

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
9/24/09, 2:07 PM
#3

Goddagens på er

Här är det också lite kylslaget idag och det har tydligen regnat ute får jag se nu. Ska strax klä på mig varma kläder. Har blivit dags för promenad här också.

Önskar er alla en fortsatt bra torsdag alla. Glad

MattiasNowak
9/24/09, 7:29 PM
#4

God dag på er.

Nu är jag hemma igen, tog en sväng med bilen efter jobbet och käkade en otroligt god hamburgare. Sen blev det lite omvägar hem för att titta på ett par gårdar som jag och frugan är sugna på att köpa nån gång. Tungan ute

Funderar på att gå ut med hundarna en sväng nu för att titta på skogen dom avverkat alldeles intill oss.

Hur har ni andra haft det idag? Skrattande

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
9/25/09, 12:25 AM
#5

Godkväller!

Kikar in en snabbis innan läggdags. Jag hade planerat att komma in här mycket tidigare, men ibland så händer det andra saker runt omkring en så man blir lite förhindrad.

Ja ja, bättre sent än aldrig. Vädret har varit hyfsat fast det är kyligt. Hoppas ni alla haft en bra dag.

Ses imorgon förhoppningsvis.

# 4 Låter trevligt med en egen gård. Det har vi med drömt om länge.

 Natti natti

Upp till toppen
Annons: