Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2126 ggr
Leffe
2009-09-21 08:43

God morgon 2009-09-21

Måndagmorgon. Jättetrött. Fem arbetsdagar framför en. Trots det så är måndagmorgonen den bästa morgonen - tänk en hel vecka till nästa måndagmorgon. En hel vecka till dess det är underbart

Sköt om er

Annons:
MattiasNowak
2009-09-21 11:48
#1

God morgon.

Fruktansvärt trött. Har en fru som stört sig på mina snarkningar i natt och därför väckt mig hela tiden. Men det är sånt som händer.

Hoppas ni andra fått bra sömn och att ni får en bra dag.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Bogey
2009-09-21 12:19
#2

För att citera en förvanskad version av Povel Ramels Gräsänkling blues:

"Det är måndag morgon och allt som finns i huset är kapsyl och magnecyl"

Tungan ute

Fast för att förtydliga: Gräsänkling , ja frugad drog till Italien. Bakis, nej bara trött. Måste ju ha lite koll på barna i.a.f. även om de är så pass stora så de klarar sig ganska bra själva (12 och 17 är de)

nera
2009-09-21 12:30
#3

Goddagens

# 1 Förstår din fru helt och fullt Mattias Flört Jag har också en snarkare brevid mig på nätterna. Men tack och lov så har han äntligen fått en "snarkmaskin" och jag sover med öronproppar. Så nu får vi båda sova. Finns hjälp att få tack och lov  Skrattande

# 2 Och jag var gräsänka hela helgen då gubben var ute på mc tur med kompisarna.

Ja, då var det måndag igen. Ännu en ny vecka att se fram emot. Hoppas ni alla har det bra därute i vad ni än ska göra idag.

Själv ska jag ge mig på att stryka några gardiner och få upp i fönstren efter rengöringen i helgen. men först blir det en långpromenad med grannens hund.

 Ha en fortsatt bra måndag alla Skrattande

MattiasNowak
2009-09-22 03:04
#4

Nu är det dags för mig att sova.

Sov så gott alla. God natt.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Leffe
2009-09-22 22:27
#5

Sov gott. Jag varvar Speedway med Hockey på teven just nu

Upp till toppen
Annons: