Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2223 ggr
MattiasNowak
2009-09-11 10:38

Godmorgon 11/9

Godmorgon alla.

Hoppas ni har fått en skön natts sömn, det har jag i alla fall.

Idag är jag ledig men gick upp tidigt för att försöka få tag på veterinären angående frugans häst. Ska dit och kolla sen och om det har blivit värre så måste vi ta dit veterinär omgående.
Vädret ser lovande ut än så länge. Glad

Hoppas ni får en fortsatt bra dag.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
shintaida
2009-09-11 12:20
#1

God morgon!

Jag hade sovmorgon - som alltid. För jag är sjukpensionär.

Här i Dalarna (Grycksbo) lyser solen väldigt svagt, men är drygt 14 grader varmt.

Hoppas att hästen blir bättre!

Ha en bra dag, allihop!

I morgon blir det KANSKE en MC-tur! Skrattande *hoppas*

Blir väl till Torsång och fika och sen hem. Kanske för kallt för längre åk? Obestämd

MattiasNowak
2009-09-11 12:23
#2

Imorgon ska förmodligen jag och frugan ut och fotografera en kompis Ducati Monster. Glad Så det blir ju i alla fall motorcykelrelaterat.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-11 12:53
#3

Goddagens alla!

Här skiner solen återigen från en klarblå himmel och det ser ut att bli en fin sensommardag åter igen.

Man kanske skulle passa på att ta sig en tur på Mc:n ikväll efter att gubben slutar jobbet..Nu blev jag sugen. Får se hur det blir med den saken. Kan bli lite si och så när man har barn och inte alltid hittar en spontan barnvakt….

Nåja. Önskar er alla en fortsatt bra fredag och helg. Glad

MattiasNowak
2009-09-11 13:29
#4

#3 Ja, se till att komma ut en sväng. Kan väl inte vara så svårt med själva övertalningen av maken. Flört Det är väl bara barnen som kan vara problematiskt.

Men det löser du nog, man får ju passa på att åka nu innan det bara blir regn.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Leffe
2009-09-11 13:34
#5

Här ska det visst bli 20 grader varmt på eftermiddagen

nera
2009-09-11 13:35
#6

# 4 Han är aldrig svår att övertala när det gäller att åka mc Glad

Barnvakten ska nog också ordna sig, men man vet ju aldrig. Vi brukar kunna hjälpa varandra med barnen om det är nåt. Då menar jag vi föräldrar till sonens kompisar. Så det brukar ordna sig. Annars så har jag en väninna som brukar ställa upp. Sonen är ju bara 11 år, så jag vill inte vara borta hur länge som helst och lämna honom ensam heller.

Visst måste man passa på att försöka åka medans vädret fortfarande är ljuvligt Skrattande

Annons:
MattiasNowak
2009-09-11 13:38
#7

#5 Oj, 20 grader. Låter som jag får försöka övertalafrugan att åka ut en liten sväng jag med. Glad

#6 Blir bättre när han blir lite äldre kanske, då kan han skaffa MC-kort och följa med ut. Sen lär han väl inte behöva barnvakt då heller.

Ni får ta med honom ut till nån liten bana, sandgrop eller lite grusväg så även han får leka av sig lite. Flört

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Leffe
2009-09-11 13:38
#8

Knattespeedway kanske. Kolla med klubbarna

nera
2009-09-11 13:41
#9

Ha har ju sin egen Malagutti, men som jag berättat förut så är han lite  avskräckt sen han körde omkull och ramlade och gjorde sig illa.Oskyldig

Vi har talat om sidovagn här. Det skulle vi tycka va roligt. Då kan ju alla hänga med samtidigt.

Men vitsen är ju också att få vara ensam och göra nåt kul med gubben också. Utan barn Flört

MattiasNowak
2009-09-11 13:45
#10

Sidovagn låter ju inte helt negativt. Men förstår precis vad du menar, ibland vill man komma ifrån lite grann.

Efter min "stora" olycka så hade jag svårt att köra ett litet tag efter, var för feg för att ge järnet om man säger så. Detta släppte till slut och det är jag glad för idag.

Om jag inte hade börjat köra igen så hade jag gått miste om det största nöjet och äventyret som finns, att köra motorcykel. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-11 21:13
#11

Godkväller!

Blev tyvärr inget åkande ikväll. har mulnat på plus at gubben blev sen hem från jobbet,

Men i helgen kanske Glad

Tänkte även dela med mig av en låt som jag och min son brukar poppa härhemma.

Upp till toppen
Annons: