Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2085 ggr
MattiasNowak
2009-09-15 14:18

Godmorgon 15/9

Godmorgon alla. Eller goddag. Tungan ute

Gick upp tidigt imorse och rastade hundarna, la mig på sängen efter det och slocknade. Rätt skönt att sova ut ibland.

Vädret är fint, soligt, lagom varmt. Ska iväg och köpa hö till hästen idag.

Hoppas ni andra får en bra dag. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
nera
2009-09-15 16:03
#1

Hej hopp på er alla

Här är det ytterligare en fin sensommardag idag och färgerna börjar inta löven på träden. Det lyser upp så fint under hösten tycker jag. Imorse var jag ute på en arla morgonpromenad och tittade på tranorna. Det är verkligen något speciellt med dessa djur tycker jag. Glad

Ha en fortsatt fin tisdag

MattiasNowak
2009-09-15 19:59
#2

Idag har jag och frugan varit iväg och köpt hö till hennes häst. Gick finfint trots att jag knappt kört med släp innan. Tungan ute

Önskade under tiden att jag hade en lite starkare bil att dra med för Golf 1an har tyvärr bara 75 hästkrafter. Långt ifrån tillräckligt.

Sen tvättade vi rent lite skador på hästen, gav honom lite antibiotika och kraftfoder. Han börjar läka nu så det är ju bra.

Motorcyklar är enklare, när man lagat den så är den hel. En häst får man ge massa bensin och sen kan man bara sitta och vänta på att den ska bli bra. Tungan ute

Så nu har man kommit hem och ska väl sega resten av dagen, kanske lyckas dra ihop nån artikel. Får väl se vad för överraskningar dagen bjuder mig på.

Hoppas ni andra har haft en lika bra dag som jag har haft. Skrattande

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-15 21:14
#3

Godkväller!

Här har vi haft ännu en solig och skön höstdag, eller sensommar dag närmare bestämt. Har varit varmt och soligt hela dagen. Har varit med grabben till grannkommunen och handlat, så passade vi på att käka pizza på en gång. Gissa om det var smaskigt. = ) Gubben jobbade över, så han blev utan. Men han är å andra sidan ingen pizzafantast heller..

# 2 Hoppas hästen blir bra snart. Förresten, hur mår du själv i ryggen Mattias efter att du trillade så hårt när du meckade med bilen sist?

Ha en fortsatt bra tisdagskväll alla Glad

MattiasNowak
2009-09-15 22:34
#4

#3 Jodå, ryggen har återhämtat sig igen. Det är som det brukar. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-15 22:49
#5

Då är det som vanligt då med andra ord Flört

Ska kännas att man lever va Foten i munnen Är så här i a f.

Upp till toppen
Annons: