Annons:
Etikettutrustning
Läst 3594 ggr
Hausswolff
2009-09-21 16:41

Snygga ställ för tjejer?

Jag är lite trött på alla svarta ställ och anser ofta att ställ för tjejer har rätt kackig passform…

Var kan jag hitta snygga ställ (helst skinn, men även allväders) som sitter snyggt? Alla förslag mottages med tacksamhet.

Annons:
Bogey
2009-09-21 17:32
#1

Handelsboden.com har lite andra grejer än svart, i.a.f. om vi pratar allvädersställ.

T.ex damjacka allväder

eller damjacka i skinn

Touringbutiken har också lite annat.

En gul skinnjacka från Alpinestar kanske :-)

Du får kolla runt lite på deras sidor och se om du hittar nått som du gillar. Visst mycket svart finns det men lite annat roligt också.

Hausswolff
2009-09-21 17:41
#2

OH! Den rosa vill jag ha! Tungan ute

Jag såg en svartvit jacka med snörning i sidorna som var så attans snygg, men det var i USA… Hittar nget liknande i Sverige.

Fler förslag någon?

MattiasNowak
2009-09-21 17:50
#3

Finns ju fler leverantörer.

Allright.eu har kataloger man kan ladda ner och dom har väldigt mycket. Jag kan tyvärr inte visa vad dom har för mitt internet är för långsamt för att ta ner katalogen just nu.

Sen finns ju Duells som också har väldigt mycket men där ville inte länkarna till kläderna fungera.

Sen har vi ju även Jofrab men dom verkar inte ha så mycket kläder tyvärr. Kan ju vara värt att kolla ändå. Flört

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Hausswolff
2009-09-21 18:00
#4

Tack Mattias, jag ska kolla upp dem.

Penguin
2009-09-21 23:20
#5

Om det är skinnställ som gäller så tycker jag att du ska kolla in Dainese, Alpinestars och Spykes respektive damställ. Mycket snygga modeller!

MattiasNowak
2009-09-21 23:25
#6

Kolla även i den här tråden, jag har hänvisat till eBay.

Finns mängder där och i många fall mycket bättre pris än i Sverige.
Det bästa och enklaste är att handla i Tyskland och England eftersom man då slipper tull och moms och sånt.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
Hausswolff
2009-09-22 11:32
#7

#5 - Jag har kollat lite där, men jag vill inte ha helt ställ utan helst jacka och byxa. (Jag kör i jeans till jobbet…)

#6 - Jag ska kolla upp det, mina föräldrar bor i Tyskland, de kan kanske få med sig ett ställ när de kommer upp till jul. :-)

MattiasNowak
2009-09-22 12:54
#8

#7 Det låter ju helt suveränt om dom kan göra det åt dig. I Tyskland finns mycket mer kul än vad som finns i Sverige.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Upp till toppen
Annons: