Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2223 ggr
MattiasNowak
9/19/09, 12:15 PM

God morgon 2009-09-19

God morgon alla.

Idag kommer nog bli en bra dag, toppenväder och allt sånt.

Ska iväg och tona rutorna på bilen sen men innan det ska vi till hästen igen och se till att han mår bra.

Hoppas ni andra får en bra dag. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
shintaida
9/19/09, 12:22 PM
#1

God morgon!

Här lyser solen finemang!

Mannen ska rensa en stupränna som sitter i backen. HOPPAS att det inte tar så lång tid, för då hinner vi ut en sväng på MC!

Ska hjälpa honom så gott jag kan. Men det är bara EN som kan vara i röret åt gången, så jag får väl heja på! *fniss*

Mattias! Det är coolt med tonade rutor i bilen! Har det själv längst bak i min kombi. Ångrar att jag inte tog bakrutorna också. Eller rättare sagt - dom som gjorde det - fattade inte att det skulle vara HELT täckt. Jaja, det är som det är.

Hoppas eran häst är bra eller bättre nu!

Sköt om er Alla och kör försiktigt!

Glöm inte reflexvästen om Ni kör MC! Flört

nera
9/19/09, 3:15 PM
#2

God eftermiddag!

En annan är gräsänka i helgen. Gubben är ute och åker mc med en kompis. Själv får jag roa mig med att ta ner alla gardiner och putsa av lite gammal flugskit från fönstren. Måste passa på medans det är hyfsat varmt. Solen skiner och det är fin sommarvärme faktiskt.

Ha en fortsatt trevlig helg allla och kör försiktigt. Glad

MattiasNowak
9/19/09, 4:13 PM
#3

#1 Ja, jag tycker också att det är coolt med tonade rutor.

Jag har en kompis som har jobbat med toning så han fixar det åt mig billigt, byteshandel närmare bestämt. Tungan ute

Så, det blir tonat så långt som det är lagligt på bilen.

#2 Ja, ibland måste man städa lite också. Tur att det är bra väder ibland så man kan göra det.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Penguin
9/19/09, 6:20 PM
#4

Lite sent fö att säga god morgon, men visst är det en fin dag idag.

Perfekt väder för hojåka, men det blev klart idag att hojen säljs till bättre behövande så den får stå tills dess att nye ägaren hämtar den.

Hoppas att jag hinner slå till på en ny innan hösten gått allt för långt. Vore ju skoj med några mil på den nya i år!

shintaida
9/20/09, 2:28 AM
#5

God kväller!

Idag blev det MC-åkning av!

16,4 mil, minsann!

Det är ju inte långt mellan Grycksbo och Rättvik, men vi var och fikade i Rättvik.

Men vi tog den längsta vägen dit och längsta hem.

Underbart!

Men med flera veckors uppehåll, så kände man sig som en oskuld på MC:n igen! Cool

Lite ont i rumpetussen hade man med. Skäms Men det var det allt värt!

Upp till toppen
Annons: