Annons:
Etikettallmänt
Läst 2773 ggr
MattiasNowak
9/13/09, 1:38 PM

Hur långt har du kört?

En enkel liten fråga bara. Glad

Hur långt har du kört i sträck utan att stanna?

Kan räkna mil eller timmar men antar att mil nog kommer vara vanligast som svar.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
MattiasNowak
9/13/09, 1:46 PM
#1

Räknar jag i mil så blir det inte så långt eftersom jag mest kört cross, har väl bara blivit 5 mil i sträck när man kört från föräldrarna och hem.

Om man däremot räknar timmar så har jag en gång kört konstant i elva timmar, bara stannat för att tanka och dricka lite vätska. Tungan ute

Elva timmar på en cross i hård skogsterräng tar på krafterna och jag slocknade med crosskläderna på när jag kom hem.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

shintaida
9/13/09, 9:13 PM
#2

Det längsta jag kört i sträck, är nog drygt 15 mil. Sen fick det minsann stannas så jag fick röka och sträcka ut min ryggrad OCH vila rumpetussen!

nera
9/14/09, 5:50 PM
#3

Vi brukar ha som motto att köra högst en timme. Sedan paus för att sträcka på benen och även uträtta lite andra behov..Flört

Jag orkar inte åka hur långt som helst utan paus. Min kropp fixar inte det Oskyldig

Bighoj
5/11/12, 11:07 AM
#4

Hej ! Får väcka lite liv i tråden.Det längsta jag kört i sträck var exakt 40 mil och sedan var jag tvungen att tanka(Körde nog på ångorna sista milen) Vi körde från Rostock och skulle ner till Prag.Sammanlagt blev det 63.4 mil.

Bogey
5/11/12, 1:41 PM
#5

Säger ungefär som Nera, brukar försöka göra delsträckor på runt 10mil för bensträckare, dricka/fikapaus etc om jag ska åka lite längre.

Men ungefär 15-20 mil i sträck har nog kört nån gång.

Bighoj
5/11/12, 4:04 PM
#6

15-20 mil är bra gjort för en illerGlad Nu var det ju ren transportsträcka ner  till Prag.Det beror ju på vad för hoj man har också.Vi har ju sk touringlok (GL 1800cc) så då går det bra att beta mil om det behövs.

Det ska va kul och kännas bra,det är det viktigaste då man kör hoj.

Annons:
Bogey
5/11/12, 8:13 PM
#7

#6 Jo och det svåraste är att nå ner när man har så korta ben. Det är tur man har lång rygg så det i.a.f. inte är så svårt att sträcka sig över tanken och nå styret. Flört

Upp till toppen
Annons: