Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2419 ggr
MattiasNowak
8/27/09, 12:50 PM

Vad jobbar du med?

Tänkte kolla vad ni jobbar med. Kan ju vara kul att veta.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
MattiasNowak
8/27/09, 12:52 PM
#1

Jag jobbar själv som personlig assistent på heltid. Skönt jobb med bra och flexibla tider.

Det bästa är att jag jobbar som det där jag har min cross parkerad så man kan ut och köra på dagarna här. Glad Min vårdtagare håller på med fyrhjulingar så det är en perfekt kombination.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Bogey
8/27/09, 12:59 PM
#2

#1 Lät verkligen som en lyckad kombo :-)

Själv jobbar jag med tele- och datakommunikation och har ca 2mil till jobbet så jag arbetspendlar på hoj varje dag så snart och så länge väglaget tillåter. Annars blir det buss då frugan oftast har bilen.

Leffe
8/27/09, 4:22 PM
#3

Jag kör skol- och färdtjänstbuss

Janne64
8/28/09, 12:21 AM
#4

Konsult inom elautomation. Jobbpendlar också varje dag om man inte har ett jobb på hemmaplan, normalt 3,5 mil till jobbet och då på MC under sommarmånaderna, annars buss.

KarolinaNowak
9/7/09, 12:31 AM
#5

Jag jobbar som avlösare (liknande personlig assistans), trivs jätte bra med det än så länge Glad

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

sissie
9/8/09, 9:29 AM
#6

Jobbar i zoobutik. Halvmil till jobbet. Tar bilen då hojen är nerskruvad! SkrikandesBitvis i alla fall. Åka kommunalt är krångligt då det dels tar betydligt längre tid och innebär flera byten.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
AndreasS
9/8/09, 11:36 AM
#7

Jag är utblidad kock och jobbar som det extra ibland söker dock fast tjänst på någon lunchrestaurang, men jobbar även som frilans fotograf där jag fotar till största delen insatsbilder där polis, räddningstjänst och ambulans finns med i bilden. Fotar även sport då främst bandy och fotboll.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Upp till toppen
Annons: