Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 3028 ggr
Leffe
2009-09-10 08:47

God morgon 2009-09-10

Tänk vad tiden går fort. Jag hade precis somnat när klockan talade om att det var dags att gå upp igen. Katterna verkar inte bry sig om tiden. De sover

Sköt om er

Annons:
Playja
2009-09-10 10:05
#1

Önskar alla en bra dag!  Skrattande och ska ni ut på vägarna… Kör försiktigt!  Flört

MattiasNowak
2009-09-10 13:20
#2

God morgon alla.

Åter igen så har jag kommit till jobbet.
Vädret idag är helt underbart, önskar att det håller sig så.Tungan ute

Hoppas alla ni andra får en bra dag.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Bogey
2009-09-10 13:35
#3

Gomiddag :-)

Blev väckt i morse kl.6 av att det lät som nån nervöst knackade på ytterdörren, men ingen där. Hmm, skulle snart kliva upp men gick och la mig för dra mig en liten stund. Plötsligt hör jag ljudet igen men den här gången hinner jag upp så jag faktiskt hör att det inte är ytterdörren utan ljudet kommer från grovköket. Ahaa det är Bogey vår iller som har roligt. Jaja ändå dags att stiga upp.

#1 Vägarna har jag redan hunnit ut på, då jag kört mina 2 mil till jobbet där jag klev in 08:07. Fast jag passade faktisk på att ta en liten omväg i det vackra vädret för att få några kurvor i.a.f.

Har hittills hunnit testa en ny programversion, som inte funkar, till min datatrafiksimulator, fika, varit med på ett projektmöte över telefon och skrivit inlägg här på iFokus :-)

Nu är det dags för lunch. Ha en bra fortsättning på dagen.

nera
2009-09-10 14:03
#4

Goddag!

Här skiner solen idag och det ser ut att bli en strålande fin sensommardag åter igen. Hunden väntar och snart blir det promenad igen- I eftermiddag ska jag och sonen åka till optikern i grannkommunen och hämta ut hans nya glasögon. Han har växt så det knakat över sommaren, så han har även växt ur de gamla bågarna han haft sedan han var mindre.

Önskar er alla en fortsatt bra torsdag Glad

MattiasNowak
2009-09-10 21:32
#5

Så var man hemma igen, blev en sväng till frugans häst idag på vägen hem, stackarn har skadat sig igen.

Vädret har varit skönt i alla fall.

Hoppas ni andra haft en bra dag hittills. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-10 23:19
#6

# 5 Oj, det där lät inge kul heller med en skadad häst..Hoppas den kryar på sig.

Annons:
MattiasNowak
2009-09-11 00:24
#7

Ja, vi hoppas också att han ska krya på sig.

Tredje skadan på raken nu tyvärr. Rynkar på näsan

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Upp till toppen
Annons: