Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 2199 ggr
Leffe
2009-09-09 08:37

God morgon 2009-09-09

Snart har halva arbetsveckan gått. Nu kan man snart börja se fram mot helgen igen. Här sitter jag och en katt och är något så när vakna. Övriga katter sover.

Sköt om er

Annons:
MattiasNowak
2009-09-09 11:41
#1

God morgon.

Precis kommit till jobbet igen. Körde Golf 1an nu när den äntligen fungerade igen. Glad

Eventuellt kommer det en kille och köper en av mina andra bilar i eftermiddag, vore inte fel med lite extra pengar just nu.

Vädret är grått men uppehåll, rätt skönt faktiskt.

Hoppas ni alla får en suverän dag.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-09-09 13:49
#2

Goddagens

Pengar ja..det vore inte helt fel.. Tänk att man är så beroende av detta otyg som kallas pengar.. Tungan ute

Här blåser det medelhavsvindar idag. Men himlen är mörk så det blir säkert en och annan regnskur innan dagen är över.

Vi håller på att ska till och sätta in en kamin till vintern så vi får ner våran elkostnad lite, och igårkväll så fastnade vi på vinden för att rensa bort lite gamla grejer, så att skorstenen kommer att få plats. Gissa om vi hittade både det ena och det andra som man lugnt kan göra sig av med Förvånad Satt även med sonen och hjälpte honom med läxan som var ganska lång…

Ha en fortsatt bra dag alla Glad

nera
2009-09-09 13:52
#3

P.S: Hade en helskön dröm inatt! Drömde att jag var ute och körde motorcykel - själv. Körde en Kawasaki 500 av nåt slag. Den var hur enkel som helst att köra. Sedan kom jag på att jag inte hade nåt körkort, så då blev jag lite nervös ifall polisen skulle komma. Men körningen gick hur bra som helst Glad

Playja
2009-09-09 16:05
#4

#3… *gapskrattar* Men…  Är du här med nera gumman! *kramar om*Kyss

Du finns på var å varannan sajt där jag tittar in ….  Är ute å "sajtsurfing" å hamna här huxanfluxan. Flört

Bogey
2009-09-09 22:30
#5

Klev upp 04:45 i morse för att skjutsa grabben till Stockholmståget. Kunde inte somna om nått vidare innan jag skulle upp strax efter 6. Trött så jag mår nästan lite illa just nu. Blir illerpromenad nu och sen snabbt isäng.

MattiasNowak
2009-09-09 22:38
#6

Idag har varit lite segt, har dock fått gjort lite saker ändå.
Sålde en av bilarna, efterlängtat att få lite plats på parkeringen.
Monterade i stereon i Golf 1an, äntligen lite musik i bilen igen.
Började plocka isär min Saab, ska nog plocka ner och sälja den i delar. Tungan ute
Hur har ni andra haft det idag? Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
nera
2009-09-09 23:10
#7

Godkväller!

# 4 Men jisses vilken överraskning att hitta dig här Playja!! SkrattandeGlad *Kramar om tillbaks* Här hoppas jag du tittar in flera ggr. Du är ju också motorcykel intresserad juFlört Vilken pleasent surprise!

Här har det varit full fart hela dagen. Ingen rast ingen ro. Håller på att fixa och pula inför kamininsättningen som är på G nu, så datorn får stå tillbaka lite.

Ha en fortsatt bra onsdagskväll alla.

Leffe
2009-09-09 23:33
#8

Nu ska jag sova. Skolbarn väntar på min buss i morgonbitti. God natt med er

nera
2009-09-09 23:34
#9

Godnatt Leffe.  Sov sött.

MattiasNowak
2009-09-10 02:10
#10

Godnatt alla, nu är det dags att sova.

Syns förhoppningsvis imornon igen. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Upp till toppen
Annons: