Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 1891 ggr
leo-
2009-08-17 08:09

17 Augusti 09

Godmorgon allihopa

Har varit uppe nån timme och tittat på tv lite och tänkt på vad dagen kommer att innehålla.

Den obligatoriska Rickypromenaden.försöka ge mig på gräsmattan och kolla igenom cykeln som lät lite i kopplingen igår, förmodligen bara transoljan som är slut (den ska ta slut på A65:an)

Ha en bra dag och sätter ni er bakom styret kör försiktigt dom andra gör det inte

Annons:
MattiasNowak
2009-08-17 11:23
#1

God morgon.

Nu har man kommit till jobbet. Tråkigt väder så det blir väl att sitta framför datorn en hel del. Om det bara blir uppehåll så blir det väl lite körning förhoppningsvis. Ska bort till frugans häst en sväng och kolla till honom också.

Jag har inte klippt gräset på snart två månader, nu börjar det bli lagom långt. Tungan ute Sen bor jag ju mitt i skogen också, inte så mycket folk som irriterar sig på min gräsmatta då.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-08-17 14:35
#2

Goddagens.

Här skiner solen mellan de korta regnskurarna som kommer och går. Har varit uppe före tuppen idag så man har fått en del uträttat på f m. Har t o m hunnit varit till stan och handlat lite. Senare i e m bär det iväg till grannkommun som ligger norrut. Ska storhandla lite mat och andra förnödenheter. Kikar in senare ikväll.

Ha en fortsatt bra dag alla Glad

MattiasNowak
2009-08-18 01:50
#3

Nu börjar det bli dags att hoppa ner i sängen och sova lite.

God natt alla. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Upp till toppen
Annons: