Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 1596 ggr
leo-
8/16/09, 10:48 AM

Godmorgon 16 Aug 09

I dom södra delarna av vårt land verkar solen vilja lysa denna dagen

Vilket innebär att klipparen är på tapeten igen får se hur ryggen pallar i eftermiddag

annars blir det ev en liten mc tur till en loppis i närheten fö att se om det finns nåt roligt där

och naturligtvis ska det knallas en runda med Ricky så han får kolla senaste nytt

nu ska det sättas på kaffe

vem ni än är och vad ni än gör ha en bra dag allihopa

Annons:
MattiasNowak
8/16/09, 10:53 AM
#1

God morgon, god morgon.

Idag fick jag riktig sovmorgon, hundarna väckte mig inte förrän halv nio.

Här är lite växlande molnighet och ganska så blåsigt. Om ungefär en och en halv timma ska jag och frugan dra oss ut mot Göteborgs galoppbana. Får hoppas att det är uppehåll i alla fall.

Resten av dagen kommer nog ägnas till att ta det lugnt om inte nåt annat dyker upp. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

medde
8/16/09, 12:02 PM
#2

God morgon

Till ett blåsigt och ganska kylslaget Shlm. Vaknat upp och tittar lite redan på sporten på Tv:e. Hopppas ni alla också vaknat till en god morgon.

I dag ska det nog bli en ganska lugn dag. Tösa min har bara några dagar kvar på sitt sommarlov. Dom början skolan på onsdag kl 17,00!! Fö rmig en lite udda tid, men men

Ha det riktigt bra och jag hoppas vi ses under dagen.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
8/16/09, 1:31 PM
#3

God förmiddag. Mina planer för dagen är att åka och hälsa på hos Viltjouren

Sköt om er

medde
8/16/09, 1:43 PM
#4

#3 Ska du dit och får inte följa medFörvånad 

Hoppas du får med dig några fina bilder, ha en fin dag LeffeD

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/16/09, 5:47 PM
#5

God eftermiddag!

Här är det också väldigt blåsigt idag, men det är varmt och lite sol. Jag har varit i farten och bakat lite plus frostat av frysen, så lite nyttig har man varit på söndagen. Fast det skulle ju vara vilodag egentligen… Men här är det full fart också med kompisar till sonen hemma så det är bara att glömma lugn och ro. Men på torsdag börjar skolan här med.

Ha en fortsatt bra dag alla Glad

MattiasNowak
8/16/09, 7:10 PM
#6

God dag alla.

Nu är man tillbaka från Göteborg igen. Blåste nästan bort där ute tyvärr men i övrigt så var det underbart, soligt och varmt. Många fina hästar fanns där också. Tungan ute

Resten av dagen kommer nog ägnas åt att fotoredigera och sitta här inne och läsa.

Ha en fortsatt trevlig dag alla.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: