Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 1933 ggr
MattiasNowak
8/23/09, 12:15 PM

Godmorgon 23/8 -09

Godmorgon alla.

Nu har man kommit till jobbet igen, segt att jobba på en söndag. Tungan ute

Hoppas alla får en bra dag.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
Leffe
8/23/09, 12:56 PM
#1

God morgon. Har i natt suttit och filat på ett litet tal till dagens födelsedagsfest. Min moder fyller 85 år och då jag är älsta barnet bör jag försöka yttra mig lite högtidligt.

Sköt om er

MattiasNowak
8/23/09, 12:59 PM
#2

Jo, det hör väl till när man är äldst i syskonskaran. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

medde
8/23/09, 2:27 PM
#3

God dag.

Härlig dag med sol och lagom vindar ute. Helt perfekt tycker jag. Nu har jag min höjdpunkt om 1 dag och 19,15,36. Då ska Christer Fuglesang ge sig iväg med Discovery och hennes besättnig,

Då blir det att springa hem till min ordinarire lght så jag kan koppla upp mig på NASA och följa detta. Dvs om inte hantverkarna stäng av elen för sitt bygge här hemma, vilket händer titt som tätt.

Ha nu en underbar dag alla. Nu ska jag fira dagen som jag ser även Leffe ska göra, det blir tårta och besök här hemma med.

Leffe hur länge har du känt mig nu?? Du har glömt något va!Smiley emoticone msn diable sourcis.gif

Ha nu en bra dag alla, hoppas vi ses här på iFokus trevliga sajt under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/23/09, 8:41 PM
#4

Godkväller!

Vi har varit ute i skogen idag med god matsäck, kaffe och korvgrillning. Vädret har varit kanon. Sol och lagom varmt. En jättehärlig dag med andra ord. Känns skönt att fått lite ordentligt med skogsluft i sig.

Ha en fortsatt bra söndagskväll. Glad

MattiasNowak
8/23/09, 9:02 PM
#5

Vad skönt det lät.

Själv har man varit på jobbet, sen har det blivit lite vedhuggning här på eftermiddagen. Måste det göras så måste det göras. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
8/23/09, 9:12 PM
#6

He he, annars åker man för det mesta MC i skogen, men idag hade sonen en kompis med sig, och jag plockade lite blåbär. Fast bara att stoppa i munnen då vi var där. Hade inget med att plocka med hem i. Glömde..

Låg och vilade middag under bar himmel under tallarna vid en helt underbar tjärn ute i skogen i solskenet, medan gubben kastade lite med kastspöt och barnen satt och lekte och gjorde båtar. Kan man ha det bättre Glad

Annons:
MattiasNowak
8/23/09, 9:24 PM
#7

Förmodligen inte, skulle väl vara om man låg och vilade sig lutad mot sin motorcykel på samma sätt och samma ställe. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

medde
8/23/09, 9:39 PM
#8

#6

Vilken underbar dag du har haft:-) Den är så fint att få dessa dagar så man kan minnas dom när vintern kommer med sitt mörker.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/23/09, 9:57 PM
#9

# 7 Jovisst. Skulle va det då och ensam med gubben, utan ungar Flört

# 8 ja den var kanon. Hoppas din också varit bra

MattiasNowak
8/23/09, 10:15 PM
#10

#9 Hahaha, precis så det ska vara ja. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

MattiasNowak
8/24/09, 12:55 AM
#11

Dags att sova, ska upp och jobba imorgon.

Godnatt alla. Glad

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Leffe
8/24/09, 1:20 AM
#12

God natt. Själv har jag fått lite för mycket innanför västen

Upp till toppen
Annons: