Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 1889 ggr
leo-
8/11/09, 10:52 AM

Godmorgon 11 Aug 09

Godmorgon alla

Trevligt att se fler nya ansikten på sajten, Välkomna

Ingen bra natt och blev väckt av en felringning men det har regnat inatt iallafall så nu kan man ge sig ut och andas

Om ryggen tillåter (Rejäl muskelsträckning förmodligen känns så iallafall ) och vädret håller sig blir det troligtvis Lödde i eftermiddag/kväll och om inte finns det ju Höör på Torsdag. Naturligtvis kommer det bilder i sådana fall

Ha en bra dag och kör försiktigt

Annons:
medde
8/11/09, 1:15 PM
#1

God morgon.

Hoppas ni alla vaknat till en helt underbar dag!

Vi sitter i en evakuerings lght nu, vilket inte är en höjdare alls. Men det är bara att gilla läget i sex veckor till. Men man vänjer sig nog med tiden.

Ha nu en fin dag alla, hoppas vi ses här inne under dag/kvällen.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

MattiasNowak
8/11/09, 2:12 PM
#2

God morgon på er alla, eller morgon och morgon, varit uppei ett par timmar nu och segat.

Skönt att vara ledig så man kan sega runt på lite forum. Glad

Hoppas att alla får en fortsatt trevlig dag.

//Mattias

NOWAKFOTO.se

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
8/11/09, 3:00 PM
#3

God eftermiddag!

Här regnar det och är mulet. Ingen sol i sikte. Men det är skön klar luft idag så man får luft.

Min dator har varit ockuperad av sonen och hans kompis större delen av förmiddagen. Fast jag har torkat golven, så jag har haft och gjort ändå förstås. Hamnar man här så blir man ju lätt fast…Tungan ute

Gubben min tog mc-n till jobbet imorse, trots lite regn. Men han måste ju passa på innan vintern kommer med att åka så mycket som möjligt.

Igårkväll packade han kaffetermosen och met/ kastspöna på Trans Alpen och drog till skogs för en stund. Då började det åska och regna för honom. Snacka om missflyt..

Nåväl. Önskar er alla en fortsatt bra tisdag. Glad

leo-
8/11/09, 8:35 PM
#4

godkväll

Det blir inte nån träff ikväll var ute och körde till ett par olika affärer idag när jag handlade.Och det blev förmycket

Troligtvis inte körandet även om det kändes att titta bakåt och sidorna och svänga

Utan att ställa den på stödet.

Så jag får inrikta mig på att åka på Torsdag eller nästa Tisdag

Annars har det varit mest att ta det lugnt idag för att det hela ska gå över och blir samma imorgon.

Irriterad Skrikandes

nera
8/11/09, 10:14 PM
#5

# 4 Stackars dig leo  Oskyldig

leo-
8/11/09, 10:17 PM
#6

mitt eget fel

i huvudet är man fortfarande en stark osårbar 25 åring men kroppen är fortfarande stark men trots allt 43 med allt vad det innebär Glad

Annons:
nera
8/11/09, 10:19 PM
#7

Precis! Vet hur det är. Man känner sig som 25 inuti men kroppen är vig som ett kylskåp och det finns 80 åringar som är piggare än en annan….Skrikandes

Upp till toppen
Annons: