Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 1844 ggr
MattiasNowak
2009-08-12 08:22

Godmorgon 12 Aug 09

Godmorgon alla pigga.

Nu har jag varit uppe i snart en timma tack vare att våra trevliga hundar kände att dom behövde ut och göra sina behov och sen kunde inte jag somna om.

Hoppas att alla får en trevlig dag, lär nog jag få idag i alla fall.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
Leffe
2009-08-12 08:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon säger jag också även om jag inte är pigg. Sitter här med en kopp kaffe framför mig. Har precis suttit och tittat på när gammelkatten Pysen mördat en tennisboll. Nu är både han och bollen helt slut.

Sköt om er

leo-
2009-08-12 09:05
#2

Godmorgon alla

Varit uppe sen 5 och pysslat med lite av varje.

Har t o m varit riktigt nervös för Ricky

Han kommer alltid knallande när kaffekokaren skvätter igenom det sista vattnet för han vet att han får smaka frukost. Idag pluddrade kokaren klart och jag väntade lite för att han skulle komma bort och hälsa men ingen Ricky

Så det var bara att leta upp honom och längst inne i en hörna i tvättrummet fick jag blicken vad vill du jag e trött men då hade han inte lyckas skada sig under natten iallafall så jag gick upp och gjorde färdigt frukosten med honom runt fötterna som vanligt

annars är det grått och det kommer förmodligen regn och det är bra eftersom jag måste klippa gräsmattan och min rygg inte vill det än

Ha en bra dag allihopa vad ni än gör

MattiasNowak
2009-08-12 09:20
#3

Jag slipper i alla fall klippa gräset idag.

Hoppas på bra väder så jag kan dra ut lite med KTM:n medans jag är på jobbet.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

sissie
2009-08-12 10:20
#4

Godmorgon! Har nyss vaknat. Lillkillen är i farten. Idag ska ha f gå till fritids som lite mjukstart till skolan som börjar nästa vecka.

Gråmulet var det här också. Gansk skönt tycker jag efter en vecka med ihållande värme.

Det var många år sedan som jag körde hoj och titt osm tätt så blir man sugen.

Hojen står avställd och halvt nedplockad. Väntar på den dagen då jag ska ha tid att plocka ihop den igen och ta en repa.

Det är ju inte någon racerhoj precis. Men duger gott åt mig.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
2009-08-12 13:16
#5

God dag.

Är hemma och tittar till lägenheten, fy vad det ser ut över allt här hemma. Det här med stambyta var inget kul alls. Röra är allt jag kan säga om detta. Men man ska väl inte gnälla det blir fint och bra i slutändan.

Tösa är på fotbollskola nu under tre dagar. sen blir det fotbollsmatch inne på söder stadion att gå och titta på. Vilketär superkul för dom småknattarna, dom får gå in på planen och gå ärevarv som göra vågen till HIF klacken. Detta brukar vara så uppskattat av alla barn. Jag tror att det är in helgen dom får sina biljetter til då är det i så fall HIF Elfsborg som spelar, och man håller inte på något lag……

Hur som helst ha en riktigt fin dag allla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
2009-08-12 14:36
#6

Var precis ute första rundan med Ricky (det blir 2 idag) eftersom jag frågade en granne om hon kunde köpa snus till mig om hon skulle iväg och handla

På väg ut i snåren fick jag höra något välbekant en första provturen Med en gammal sidovagnsHarley med sidventilsmotor och en kille i min ålder som körde med farfar i vagnen och världens smajl på båda.

I superskick. Dels därför och dels för att jag inte sett eller hört den innan så tror jag att det var första turen

Så nu har mc beståndet ökat med 1 1/2 cykel i ett ganska välförsett område. Både med gamla bilar och motorcyklar

Annons:
medde
2009-08-12 14:39
#7

#6 Härligt, ett lite foto en dag kanske?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
2009-08-12 14:46
#8

Kunde tyvärr inte ta något eftersom jag inte hade kamera ellermobil med mig

Och jag känner inte killen som har den.

Kvarteren om man kan kalla det så är väldigt avskiljda från varandra så man känner knappt nåt folk på andra sidan

Men ser jag den igen och har mobilen med mig så blir det en bild det lovar jag

nera
2009-08-12 16:07
#9

Goddagens alla!

Här är det halvklart och mycket moln. Känner mig lite tom i skalllen just nu så jag gör detta kort och önskar er alla en fortsatt bra onsdag i vad ni än ska företa er. Glad

medde
2009-08-12 23:18
#10

Nu säger jag god natt till er!

Ska upp tidigt och köra tösa till fotbollskolan i morgon bitti.

God natt samt tack för en fin dag här på sajten

Väl mött i morgon

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
2009-08-12 23:19
leo-
2009-08-12 23:19
#12

god natt

nera
2009-08-12 23:23
#13

Natti natti.

Jag ska också ta och packa ihop snart.

Tack för en kul kväll. Har skrattat så jag har ont i magmusklerna. Skrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: