Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 1817 ggr
leo-
2009-08-15 08:20

Godmorgon 15 Aug 09

Ännu en dag har visat sig med obestämbart väder men det visar sig senare , Just nu är det bara grått

Ska inte göra nåt speciellt mer än knalla en runda med Ricky och kanske klippa gräset ( om ryggen pallar )

En liten runda kommer det att bli på cykeln  eftersom jag inte äger bil och måste har bensin till klipparen och lite annat

Ha en bra dag och kör försiktigt ni som kör

Annons:
MattiasNowak
2009-08-15 10:24
#1

God morgon.

Idag fick jag sovmorgon, fick sova ända till kvart i åtta. Dessutom somnade jag i tid igår så nu känner jag mig ganska utvilad.

Än så länge så har vi ett behagligt väder här med lite lätta moln där solen tittat igenom ibland. Tyvärr visar väderleksprognosen massa tråkigheter med regn i eftermiddag. Rynkar på näsan

Hoppas att alla får en trevlig dag.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Leffe
2009-08-15 12:56
#2

Väntar med spänning på kvällens direktsändnin av speedway-VM, min favoritmotorsport. Då kommer även skålen med de obligatoriska ostbågarna fram

Sköt om er

nera
2009-08-15 13:58
#3

# 2 Åhhh, ostbågar MUMS..*dreglar* Flört

Goddagens!

Här skiner solen idag igen från en klarblå himmelFörvånad men jag ser att det börjar torna upp sig lite moln bakom trädtopparna borta i skogen på andra sidan åkrarna.

Önskar er alla en bra dag i det ni nu ska göra Glad

nera
2009-08-15 22:12
#4

Go´kväller

Här har det mulnat på nu. Skulle inte bli förvånad om det blir regn till natten.

Hoppas ni alla haft en bra dag.

leo-
2009-08-15 22:14
#5

här är det grillväder

nera
2009-08-15 22:25
#6

Ska du grilla då?

Vi grillade till kvällsmaten för det regnade inte

Annons:
leo-
2009-08-15 22:27
#7

nej tyvärr har inget att grilla idag

nera
2009-08-15 22:31
#8

Nej, det är inte alltid man har det. Speciellt när man är riktigt sugen.

MattiasNowak
2009-08-15 23:07
#9

Jag har alltid en hög med köttbitar liggande i frysen, man vet ju aldrig när man får chansen att grilla. Tungan ute

Men tyvärr så har det regnat nästan hela dagen till och från. En vanlig, seg svensk sommar. I morgon ska det bli bättre väder, då ska jag och min fru ut till Göteborgs Galopp och fotografera hästar som tävlar. Alltid kul att få fotografera lite.

Hoppas att alla andra haft en givande och trevlig dag.

Nu ska jag glida ner i soffan och glo på lite film och sen hoppar jag väl in här som vanligt och kollar lite innan det blir natt.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Upp till toppen
Annons: