Annons:
Etikettgodmorgon-dag-kväll
Läst 1853 ggr
leo-
2009-08-13 08:06

godmorgon 13 aug 09

Efter en ganska tråkig natt är det nu morgon igen

vädret är fortfarande i valet och kvalet om hur det ska bli men för min del kvittar det för det blir inget körande idag om det inte är tvunget

Hoppas att ni har det bra och sköt om er

så ses vi senare på sajten

Annons:
Leffe
2009-08-13 08:37
#1

God morgon. Solen verkar vara på gång och det blir nog ännu en varm dag

Sköt om er

sissie
2009-08-13 09:41
#2

Godmorgon. Jodå solen lyser. Då lär det bli svettigt på jobbet igen! Föredrar faktiskt när det är mulet när jag ska jobba. De gamla lokalerna från tidigt tidigt 1900-tal har inte något vidare vetilationssystem. Temperaturen stiger gärna upp emot 30 inomhus.

innan dess ska lillkillen till fritis och mjukstart på skolåret. Gerbilerna ska ha sitt m m.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

MattiasNowak
2009-08-13 10:20
#3

God morgon.

Dags att jobba igen. En sån tur att man har ett slappt jobb så man kan sitta här och surfa.

Här växlar det nu mellan sol och ösregn. Rynkar på näsan

Får väl önska alla en trevlig dag så lär vi väl synas här på forumet under dagen och kvällen.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

medde
2009-08-13 12:39
#4

God dag.

Hoppas ni alla mår riktigt bra! SAmt att ni får en fått en bra dag.

Jag ska ge mig snart ut till tösa och titta på då hon  har fotbollskola. Men hoppas vi ses under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-08-13 14:23
#5

God eftermiddag!

Här i södra dalarna så är det halvklart emellanåt men mest mulet. Inte så måga grader är det heller. Fick dra på sig långbrallor idag. Nu ska jag koka sätta på lite kaffe efter lunchen. Återkommer strax.

Ha en fortsatt bra dag alla i vad ni än ska göra eller inte göra. Skrattande

MattiasNowak
2009-08-13 14:52
#6

God dag..

Här är oväder nu, ösregnar till och från, åskan ligger rätt över oss, lite sol ibland som tur är.

Ganska positivt med trådlöst internet och laptop med mycket batteritid nu när åskan går så man kan fortsätta surfa här utan att behöva vara rädd för att åskan ska döda allt.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

Annons:
nera
2009-08-13 14:54
#7

Här törs vi inte ha nåt på alls när åskan går..

MattiasNowak
2009-08-13 14:59
#8

Hehe, ett sånt flyt jag har då. Flört

Skälet till att jag skaffade trådlöst bredband var att jag bor mitt i skogen och har inte någon telefonlinje in i huset. Telia ville ha runt 23000:- för att dra in en ledning från stolpen som är tio meter från huset. Sen skulle jag ju dessutom fått betala abonnemangsavgifter och allt sånt för både linjen och internet.

Valet var lätt, det fick bli trådlöst. Tyvärr funkar inte alla trådlösa internet här ute utan jag använder just nu ice.net som använder sig av gamla NMT-nätet.

Funkar suveränt men kunde varit lite snabbare.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

nera
2009-08-13 22:50
#9

Nu säger jag hej för ikväll, så hörs vi imorrn.

Har lovat sonen att kolla på ett program ihop. Sen är det väl sängen förstår jag.

natti natti

leo-
2009-08-13 22:51
#10

godnatt

MattiasNowak
2009-08-13 23:05
#11

Jag utnyttjar min simultanförmåga här. Har laptopen i vardagsrummet. Underbart att kunna surfa och se på TV samtidigt. Tungan ute

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

leo-
2009-08-14 01:34
#12

Risken är väl att du skriver vad som sägs på tv:n istället för var du vill skriva

Har faktist varit med om det att man blandar in det man ser/hör när man skriver

Men det var vid fyrasnåret utan att ha sovit nån timme dygnen innan

mao väldigt trött och lättdistraherad Obestämd

sissie
2009-08-14 01:37
#13

Just nu sitter jag och letar roliga hojar.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
leo-
2009-08-14 01:46
#14

samma här sen jag såg ditt inlägg

vet att det finns en Kawasaki 2 takt med ett antal motorer har bara hittat en bild på en med 3 st än så länge

Upp till toppen
Annons: