Annons:
Etikettkörning
Läst 3090 ggr
leo-
8/6/09, 12:51 AM

Ännu fler kaffeställen

Som alla härnere finns sjöborakans kafe men någon km mot Ystad står det en oansenlig skylt om kafe och svänger man in där på grusvägen och kör några hundra meter så ligger det ett fint litet kafe inne i skogen kommer tyvärr inte ihåg vad det heter men det är lätt att hitta om man kör från Sjöborakan

Annons:
nera
8/6/09, 12:54 AM
#1

OK. Kul att veta ifall man mot förmodan kommer neröver i krokarna där Glad

leo-
8/6/09, 12:59 AM
#2

Uj glömde kafet mitt i Tollarp goda kakor och kaffe  trevlig personal och väldigt bra att ta foto utanför om man är ett gäng cyklar.

som vi var när jag körde Yamaha.

leo-
8/6/09, 1:01 AM
#3

det finns väldigt många små mysiga ställen och även större på Österlen plus att där är fint att köra

nera
8/6/09, 1:02 AM
#4

Det kan jag tro du. Österlen har man bara hört gott om, i a f i naturväg Flört

leo-
8/6/09, 6:33 PM
#5

Om man får för sig att åka till ön som min cykel kommer ifrån kan jag starkt rekommendera ACE CAFE London

http://www.google.se/search?rlz=1C1CHMH_svSE332SE332&aq=0&oq=ace+cafe&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=ace+cafe+london

Var där och to en kaffe för ett par år sedan och det var bättre än jag trodde det skulle vara. Snyggt och rent ,trevlig personal och gott kaffe

ACE Cafe är ett klassiskt knuttekafe som ligger i London. Tyvärr så brann det ursprungliga kafet ner men återuppbyggdes för några år sedan.

Kafet var platsen där det hände på 60-70 talet och det var mycket skriverier om bråk och likande i tidningarna

nera
8/6/09, 7:00 PM
#6

# 5 Kommer inte in på länken. Står bara att "Page can not be found"

*jättenyfiken*

Annons:
leo-
8/6/09, 8:17 PM
#7

Fick lägga in sökningen på google istället, Klicka på den första ACE Cafe så kommer du in

Det verkar som att introt till sidan ställer till det för när man söker funkar det perfekt och länken var kopierad

nera
8/6/09, 10:51 PM
#8

Ja, tack så mycket. Nu kom jag in Glad

Detta café ska jag lägga på minnet

Upp till toppen
Annons: