Annons:
Etikettallmänt
Läst 2922 ggr
Farwa
6/13/11, 1:37 PM

Söker vänner i Sthlm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Maria och Jevgeni (Jojje) heter vi och har äntligen skaffat oss en mc nu i Sverige. Suzuki SV på 1000 kubik är redo. Med det är bara en sak som saknas någon/några att åka med. Någon som man kunde tan en tur på kvällen med eller bara sitta och fika en sommarkväll med, snacka motor och en massa annat. Vi är unga, med humör och är lätta att dra ut. Dvs få ut oss vart som helst med frasen "Ses om 20 minuter?"

Annons:
Bogey
6/26/11, 2:10 PM
#1

Kul, men tyvärr bor jag inte i Sthlm, men PM'a gärna om ni är i Dalarna. Dock har jag familj så jag kanske inte är lika snabb på att hänga på som ni är.

Hoppas ni hittar era färdkompisar.

medde
7/10/11, 9:39 PM
#2

Vet att det brukas träffas en del mc intreserade vid sidan om Nynäsvägen, ´Blomkiosken intilll begravningplatsen. Är inte säker vilken kväll det är dom ses.. Men kan kolla upp det om du vill

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwa
7/20/11, 2:19 PM
#3

Medde, det vore ju schysst om du kunde skaffa lite mer exakt information om det inte är för besvärligt. Annars kan vi bara dra längst Nynäsvägen ( i Handen väl?) ch se efter blomsterförsäljning.

medde
7/20/11, 2:24 PM
#4

Visst kan jag skriva mer exakt, vilket jag kände jag gjorde, då jag skrev begravningplatsen och det finns bara en efter Nynäsvägen.. Blomkiosken  ligger exakt mellan nedfarten skogkyrkogården och avfarten hökarängen. Där i mellan kommer en avfart som säger bland annat tallkrogen, kör av, upp för backen håll vänster och kör över bron mot skogkyrkogården/ Statoil så ligger den på vänster sida. Har nu beskrivit nynäsvägen från stan mot haninge

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
7/20/11, 2:31 PM
#5

En till beskrivning:  När du passerat under en liten viadukt kolla efter skogkyrkogården på Vänster sida när du kör söderut. Där finns en blomsteraffär som du ser från 73:an . Nu har du två så jag hoppas du kommer att finna dom där.

Men passade på att kolla efter lite extra info, och det verkar som det är under torsdagar dom möts.

Lycka till Skrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

karin46
9/18/11, 6:44 PM
#6

Hej, jag hoppas att ni har haft bra sommar. Under  80-talet var jag medlem i mc-klubben Rapido där jag trivdes jättebra. Klubben har sin lokal centralt i Stockholm. Jag föreslår att du tittar in på deras hemsida www.rapido.se och kollar, det kan ju tänka sig att ni kommer att trivas där lika bra som jag gjorde.

Annons:
Upp till toppen
Annons: