Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 4730 ggr
uffelarsen
2011-08-23 09:12

Vad säger ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag är en gubbe på 50 år som har kört mc i många år men efter en olycka så slutade jag i princip köra (1000mil på 11år) jag började med foto istället. Jag har av någon konstig anledning inte fotat motorsport så mycket . men nu har jag börjat att titta närmare på det, och det är riktigt kul!.

Om någon vill ta en titt på bilderna och ge mig  lite kritik, för att se om jag är på rätt spår. Bilderna ligger på www.ulfendorfen.com under flikarna "Speedway" och "övrig motorsport".

Mvh

Uffe

Annons:
uffelarsen
2011-08-24 17:42
#1

Inga som har några synpunkter?Glad

medde
2011-08-29 20:44
#2

Jag som alltid. Då jag är Medarbetare på sajten.

Dina bilder är så snygga, och som jag sagt tidigare. Levande med fart… Skärpan i bilderna Guld!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

uffelarsen
2011-08-29 20:58
#3

Mmmm skönt att höra, det är inte så lätt att fota nya grejjor som man inte har testat på förr , när man sysslar med sporten/aktiviteten så vet man ju vad det är för en typ av bilder som "talar"  Nu börjar jag förbereda mig på hästar , det är tänkt att jag skall fota Sm i fältävlan i september och hästar är väl inte min starkaste sida, så det skall bli intressant ;-)

Tack än en gång medde.Glad

medde
2011-08-29 21:54
#4

Lycka till med hästarna, underbara djur att plåta. Fälttävlan är verkligen en tävling med fart.. Själv är jag travfantast, men men har pysslat med ridsporten innan

Vore kul att få se några bilder efter tävlingarna.

mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

uffelarsen
2011-08-29 22:16
#5

Tackar medde , det kan behövasSkrattande om jag har förstått det rätt så består tävlingen av 3 grenar dressyr, hopp och terräng , banområdet är enormt (tittade på det idag)och den håller på i 3 dgr, inte säkert jag fixar det då jag har en hel del fysiska skador efter en mc olycka, men jag tänker göra mitt bästa. Bilder kommer upp dock inte här (fel forum) utan det blir på hemsidan.

Mvh

Uffe

medde
2011-08-29 22:19
#6

Visst är det dessa moment i fälttävlan. Men tala gärna om då bilderna ligger på hemsidan, var just därinne och kikade.. Vackra bilder..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
uffelarsen
2011-08-29 22:28
#7

Kul du gillar bilderna, och visst kan jag lägga in ett ordFlört när bilderna börjar komma ut på sidan.

/Uffe

medde
2011-08-30 19:32
#8

#7 Tack, Det ser jag fram imot

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[GIKmio]
2012-01-31 00:37
#9

Bra bilder Glad men alltid svårt att fotografera föremål i rörelse

uffelarsen
2012-01-31 10:48
#10

Tackar GIKmio! kul du gillade bilderna,

Björnidet
2012-03-19 15:07
#11

Otroligt skarpa bilder fyllda med fart, det är go över dina bilder Ulf. En undran är om du kör med analog kamer och i så fall med vilken slutartid. Fortsätt med dina mycket fina bilder, detta gillar vi som skriver på sajten.

uffelarsen
2012-03-19 16:45
#12

Tackar. Jag kör endast digitalt idag. Slutartiderna varierar med vad jag vill visa,

Nu kommer säsongen med motorsport tillbaka och då är det motorsport och hästsport som står på schemat. Glad

Upp till toppen
Annons: