Annons:
Etikettallmänt
Läst 3906 ggr
Evahelene
6/25/12, 8:55 PM

Hej, här har ni en ny böna.

Förr vägrade jag att ens provsitta på en MC. Fattade inte vitsen med att åka såpass fort "helt oskyddad" - dessutom hade jag inte sett någon snygg MC heller. Tyckte jag.

För 3 år sedan träffade jag den man jag ska bli gammal med. Han kör MC. Han fick upp mig på bönpallen (bra gjort). Första året åkte jag med i drygt 400 mil - gissa vad jag tycker om hojar nu? Andra året satt jag därbak fler mil…tappade räkningen nånstans vid 500 Cool Guben kör omkring 8-9 hundra mil per sommar.

Vi far omkring på en Honda VT 750 C Shadow nu. Vi ska byta till en större hoj så småningom. Custom såklart. Flört Förhoppningsvis (min åsikt) blir det en Honda VTX 1300. Vi provkörde/åkte en sådan förra sommaren och vi föll båda för den. Guben sneglar mot Yamaha också…men vi får väl se vad det blir.

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Annons:
Halvdansken
6/25/12, 10:26 PM
#1

Ska du inte köra själv?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Evahelene
6/26/12, 12:40 AM
#2

Nej, köra själv tänker jag inte. Jag har en reumatisk sjukdom och vet att inom några år kommer jag mig inte upp på hojen Gråter Så jag nöjer mig med att åka på bönpallen. Eventuellt köper jag mig en veteran-moppe och knattrar omkring på då. Har nämligen alltid älskat mopeder!

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Bogey
7/12/12, 5:29 PM
#3

Varför inte en Triumph Rocket III, grym motor med massor av vrid

eller kanske en Thunderbird? Den har jag dock inte provkört.

Evahelene
7/12/12, 10:20 PM
#4

#3 Ja snygga är dom båda två, men då är frågan: är dom lika låga som Hondan? Guben har rätt så korta ben - på en Yamaha Warrior t.ex. når han inte ner till backen tillräckligt bra…

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Evahelene
7/12/12, 10:27 PM
#5

Kollade upp hojarna du Bogey föreslog. Nej dom är för höga. Det är inte lätt att hitta såpass låga hojar! Men Honda är pålitlig i det fallet Flört

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Upp till toppen
Annons: