Annons:
Etikettveteranmotorcyklar-veteranmopeder
Läst 5597 ggr
Leo
2013-04-20 11:41

kanske en cykel till

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute och körde och såg en cykel stående bakom en lada. Stannade till och la en lapp om att jag kanske var intresserad då jag funderar på ett nytt objekt. Dom ringde på kvällen och sa ett pris så jag körde in ett par dar senare för att titta närmare på objektet. Det är en gammal Jawa 350 som sett sina bästa dagar men i ganska komplett skick. Nu kommer frågan vad ska jag göra med den? Ett roligt bygge, strikt original eller sälja hel eller i delar då jag inte är särskilt road av små tvåtaktsmotorcyklar men vi får se ska fundera lite till.

En bild på skönheten. faktist ganska tuff

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Annons:
Bogey
2013-05-27 21:00
#1

Vore det inte tufft att ha den i originalskick? Såna hojar görs inte längre.

SheViper
2013-05-30 22:35
#2

Original :)

Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!

Bogey
2013-05-30 23:38
#3

#2 Missförstå mig rätt 😉 Så nära original som den såg ut när den rullade ut från fabriken så klart 😛

SheViper
2013-05-30 23:55
#4

Jag missförstår inte, jag förstår :)

Nej men alltså, jag menar inte heller original (för det är den väl som den står nu?) men i skick som original nyskick :)

Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!

Leo
2013-05-30 23:58
#5

Den står kvar jag är inte jätteintresserad av den och den tanken som lockade mest var att ta loss och riva motorn och göra vid den utan att polera upp kåpor och sen köra som den är. Så den kommer inte därifrån under överskådlig framtid iallafall inte under min ägo.

Nån som vill ha den? messa så berättar jag var den står

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Upp till toppen
Annons: