Annons:
Etikettutbildning
Läst 2303 ggr
Leon1973
2014-03-13 18:41

Övningskörning?

Jag har senaste tiden blivit grymt sugen på att köpa hoj och ta körkortet, i den ordningen ja. Jag har inget B kort idag men har vistats i trafiken förr så jag är inget blåbär.

Jag har kompisar som kör idag men det är mest risbrännare och skrevraketer de leker med, jag är för gammal för att leka och är av den lugnare typen som vill glida fram på en hög äventyrshoj.

Jag har en person att köra med som också kör äventyrshoj, men vet att han kommer inte att ha tid att köra så pass mycket som jag vill eftersom han har åtaganden som tar mycket tid så frågan är om det finns någon här inne som är från Malmö som känner för att vara MC-Mentor till en 41 årig novis som faktiskt aldrig kört 2 hjuling förutom de man trampar själv?

Jag kommer även att använda mig av körskolor men flera hundra kronor för 40 minuter är jag inte intresserad av att lägga ner på dem, så frågan är ställd, någon som kan tänka sig att toura runt i skåne i syftet övningskörning.

Jag har inte hoj än och det blir inte aktuellt förrän den är införskaffad och när jag har den så är planen för min del att inte stressa från start till mål utan att göra detta grundligt så att när det är dags för uppkörning och prov så ska detta sitta första gången.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Annons:
[Mustangcab]
2014-03-13 18:52
#1

Kontakta GuldWingklubben i Skåne län.

Upp till toppen
Annons: